OL
Fra : Henrik Hansen

Dato : 24-02-02 16:48

Hejsa!

Så er denne omgang vinter-OL ved at være overstået, og vi nærmer os endnu en
udgave af sommerlegene.

Er der nogle som kunne være interesseret i at drage til OL i Athen, sport er
nu en gang sjovest når det opleves i fællesskab med andre
og specielt nå der tales om OL. Det kunne være der var andre som var
interessere i at opleve en af de største begivenheder når man taler sport,
OL.

Der er et godt stykke tid endnu, men nu før man begynder med planlægningen
desto bedre bliver arrangementet. En mulighed kunne også være at finde nogle
sponsorer, som er villige til at bidrage til projektet.

Jeg håber at der bliver stor tilslutning og det ender ud med at vi drager
til Athen !!

Med venlig hilsen

Henrik Hansen

Fra : D.Hansen

Dato : 25-02-02 10:59

Hvilke datoer er det egentlig det foregår?

D.Hansen

Fra : henrik hansen

Dato : 25-02-02 15:30

Det er jeg ikke helt klar over, men det foregår vel august/spetember ? eller hvad ?

Jeg undersøger det nærmere, og giver besked når jeg ved det ?

MVH
Henrik Hansen

Fra : henrik hansen

Dato : 25-02-02 17:20

så har jeg fundet ud af hvornår Ol 2004 foregår. Det foregår i dagene
13. - 29. august - der er paralympic 17 - 28 september.

Jeg kan henvise til hjemmesiden, www.athens.olympic.org

MVH
Henrik