Hvordan henter man data fra en side på Int~
Fra : Søren Kristiansen

Dato : 26-01-01 01:17

Det som jeg gerne vil er, at hente priser på udlands kald fra teledansmarks
hjemmeside, oplysningerne ligger i en tabel.

Er der en nem måde man kan få disse informationer?

De kunne nemlig være fedt at lave et program som kunne finde den billigste
pris hos vores teleudbyder inden man skulle ringe.

--
Venlig hilsen

Søren Kristiansen

Fra : Thomas P

Dato : 26-01-01 14:46

> De kunne nemlig være fedt at lave et program som kunne finde den billigste
> pris hos vores teleudbyder inden man skulle ringe.

Ydelsen findes allerede, enddog meget mere sikker. Tele2 eller
LavTakstVælgeren

Hvis du derimod vil gøre det nummer med at hente data fra en tabel, findes
der jo ingen sikkerhed for at tabellen ikke skulle skifte navn eller blive
flyttet samt andre ting :)

--
- Thomas [blomme@post.com] [http://www.FlowCode.f2s.com]

Fra : RoceKiller

Dato : 31-01-01 22:16

On Fri, 26 Jan 2001 14:45:30 +0100,
"Thomas P" <blomme@post.com>
used 14 lines to tell us:

>Ydelsen findes allerede, enddog meget mere sikker. Tele2 eller
>LavTakstVælgeren

Lige en advarsel, Forbrugerstyrelsen har advaret mod LavTakstVælgeren.
Den skulle efter signe kalde op til et fast forvalgsnummer, og ikke til
den billigste udbyder. Jeg ved ikke om det er rigtigt, men jeg husker at
have hørt en diskution om den i TV, hvor de sage at Forbrugerstyrrelsen
advarede mod den.

>Hvis du derimod vil gøre det nummer med at hente data fra en tabel, findes
>der jo ingen sikkerhed for at tabellen ikke skulle skifte navn eller blive
>flyttet samt andre ting :)

Nææ, men det må man da kunne lave en funktion der tjekker.

Greetings
RoceKiller

--
{E-Mail: RoceKiller(at)trashcan.dk UIN: #36155647 IRC: #RK at Undernet}
"Nu skal du ikke forplumre sagen ved at trække fakta ind i den."