Andet multimedie
bentjuul 3670
grafik printing på inkjetprinter
Fra : flemming

Dato : 24-02-02 15:46

Hej,

Hvordan printer man på en inkjet printer i postscript kvalitet ?

Jeg har læst noget om at der er en ny Adobe PS RIP software... men er det
løsningen og virker den på alle inkjet printere?

Skal f.eks. eps, photoshop og andet konverteres til PDF ?
Er det bedst ?

Hvordan udprinter en grafiker sin grafik bedst muligt på en inkjet printer
så det kan præsenteres til kunden er vel spørgsmålet i sin enkelhed ?

Selv har jeg en canon s500. Jeg er også interesseret i at høre om denne kan
printe i postscript kvalitet og hvordan

mvh
Flemming

PS!
Dette spørgsmål mener jeg hører til her i grafik gruppen, da det vedrører
udprint af grafik.
Desuden er der ikke en decideret printer nyhedsgruppe.

Fra : emj

Dato : 24-02-02 21:36

flemming skrev i <3c78fdd9$0$46187$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Selv har jeg en canon s500. Jeg er også interesseret i at høre om denne kan
>printe i postscript kvalitet og hvordan

Det kan den ikke. Du ska have en postscript printer for at printe i
postscript.
Hilsen emj
--
www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : flemming

Dato : 25-02-02 01:00

Ok, hvilke ink-jet printere der understøtter postscript findes der så f.eks.
?

Eller er det kun laserprintere ?

mvh
Flemming

Fra : Hans Chr. M. Anderse~

Dato : 25-02-02 15:52

Prøv at gøre følgende før du gennemsøger diverse producenters hjemmesider.
Gå ind i Kontrolpanel - Printere - Tilføj printer (lokal printer)og se hvad
der ligger i listen. Det kan give dig en ide om hvem og hvad o.s.v.
mvh
HC

HC