Excel.exe has generated errors and will be~
Fra : Stig Mogensen

Dato : 24-02-02 15:44

Sådan en fejlmeddelelse frå jeg når jeg lukker Excel, eller når jeg
konvereter Excel-ting til .pdf gennem Adobe Acrobat 5.0(vha. Adobe ikonet i
Excel).

En genindstallation af Adobe Acrobat, og Officepakken har ikke hjulpet!

Jeg kører med Office 2000 sr-1 Premium, opdateret efter alle kunstens regler
gennem officeupdate. Desuden kører jeg W2K Pro(m/sp2).

Nogen tips?

Mvh

Stig

Fra : aaa

Dato : 26-02-02 10:12

> Nogen tips?

Det lyder som en mere grundlæggende Windows-fejl der muligvis kræver
formatering og geninstallation af Windows, men prøv evt. Roll-back
funktionen /Systemgendannelse, og vælg en dato for f.eks. 14 dage siden hvor
systemet virkede OK

Fra : Stig Mogensen

Dato : 01-03-02 00:26

Så har jeg lige genindstalleret windows, og lagt office pakken ind igen.
Denne gang prøvede jeg med den registreringsdatabase tweak, til office 2000,
som ligger på m$ hjemmeside.

Intet har hjulpet !!!

/Stig

Fra : Lytteren

Dato : 07-03-02 09:59

Hej Stig,

Det er jo trist, hvis du finder en løsning, må du gerne poste den her, da
jeg har samme fejl, dog også med word, har prøvet alt, gentager alt.

/Lars

Fra : Stig Mogensen

Dato : 07-03-02 19:40

Og jeg hører gerne fra dig, hvis du løser problemet

Jeg har jo arbejdet på sagen siden mit indlæg, fjernet Office 2000 Premium
indstallationen, og fået mulighed for at indstallere Office XP.

Fejlen er der stadig !

Ergo; enten konflikter Windows 2K Pro med officepakken, ellers er det en
spøjs hardware fejl fra mit bundkort(da alt andet hardware er skiftet uden
at fejlen forsvandt!)

/Stig