Hvordan med at styre vindues størrelsen ??
Fra : PsHdO

Dato : 24-02-02 14:03

Hej.
Når vores side åbnes kan vi så med en eller anden kode styre at IE kun åbner
et felt på eks 800x600 og ikke nødvendigvis fuld skærm som måske er
1600x1200 el.lign.
Også selv om brugeren for inden har haft noget åbent på eks. 1600x1200,
eller kommer fra en anden side som er lavet i et meget større format.

Mvh.
Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-02-02 16:14

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Thor

Dato : 24-02-02 16:57

et tilægs spørsmål
Hvordan kan man få knapper og sådane andre ting væk som er standard i
browseren

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-02-02 17:00

Sun, 24 Feb 2002 16:56:31 +0100, skrev "Thor" <thorjak@ofir.dk>:

>Hvordan kan man få knapper og sådane andre ting væk som er standard i
>browseren

Så skal du bruge en popupløsning.

"window.open('','popup', 'width=800,height=600,left=0,top=0,'
)">Gå til Link</a>

Skal stå på en linje.

Fra : Thor

Dato : 24-02-02 17:24

kan man ikke også slippe for rammen rundt om

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-02-02 18:11

Sun, 24 Feb 2002 17:24:27 +0100, skrev "Thor" <thorjak@ofir.dk>:

>kan man ikke også slippe for rammen rundt om

Jo i IE, andre browsere vil vise rammen udenom.

Kig på forsiden af min (ikke særlig opdateret) hjemmeside, klik
på nye sider, det er et popupvindue.

Højreklik => vis kilde.

Det er det script, der starter med
<script language="JavaScript">
<!-- Start
var windowW=180 // vinduets bredde

Fra : PD.NJ

Dato : 25-02-02 10:50

Hej.

Jeg har en anden linie på siden der ser sådan ud:

<BODY onLoad="startclock(); timerONE=window.setTimeout" BGCOLOR="000080"
TEXT="ffffff">

Hvordan sætter jeg lige de to ting sammen, for hvis det sker i to seperate
linier så er det kun den ene der bliver behandlet, og den anden bliver
overset.
Mvh.
PD