blinkende textbox
Fra : HALLSTEIN MYRSTAD

Dato : 24-02-02 13:36

hvordan skal jeg få en textbox til å blinke mellom f.eks rødt og hvitt bare
fem ganger. Den skal ikke bline hele tiden

Fra : Martin

Dato : 24-02-02 21:34

Private Declare Sub Sleep Lib "kernel32" Alias "Sleep" (ByVal dwMilliseconds
As Long)

private sub Form_load()
for I = 1 to 5
If text1.backColor = vbWhite then
text1.backColor =vbRed
Else
text1.backColor =vbWhite
end if
sleep 1000
end sub

Håber du kan bruge denne kode til noget.

mvh. Martin

Fra : Henrik Jensen

Dato : 24-02-02 23:08

"Martin" <martin.molle@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sleep 1000
> end sub
>
> Håber du kan bruge denne kode til noget.

Der mangler da lige en NEXT mellem Sleep 1000 og End sub.

--

Venlig hilsen / Best regards

Henrik

<><><><> Fjern NOSPAM ved direkte svar <><><><>