Operatørlogo
Fra : Torben Leander

Dato : 24-02-02 08:49

Hej i NG !

Min søn har skiftet sit operatørlogo ud i sin 3210 og vil nu have det
oprindelige tilbage.
Det kan jeg ikke finde ud af.
Det jeg mener er, hvordan sletter man de operatørlogoer man giver penge for
på nettet.

Hilsen
Torben L. Andersen.

Fra : **TRADS**

Dato : 24-02-02 09:03

Ved evt at sende et mere bare med en FORKERT udbyder...derved kan det ikke
gemmes og det gl slettes

Fra : Torben Leander

Dato : 24-02-02 17:08

Hej igen !

Den er også god nok, men den eneste mulighed jeg har, er at sende dem fra en
af de hjemmesider, hvor man betaler, et eller andet beløb for det. Jeg har
bredbånd, og dermed ikke noget analog modem. Inden jeg fik bredbånd, kunne
jeg godt gøre som du har skrevet. Men hvad gør jeg nu?

Hilsen
Torben L. Andersen.

Fra : Jesper

Dato : 24-02-02 18:24

"Torben Leander" <nn@nn.com> wrote in message
> [...]
> bredbånd, og dermed ikke noget analog modem. Inden jeg fik bredbånd, kunne
> jeg godt gøre som du har skrevet. Men hvad gør jeg nu?

Du kan sende gratis operatør-logoer www.12send.dk . Du skal bare lige
oprette dig.. (Det er gratis)

Jesper

Fra : Torben Leander

Dato : 25-02-02 19:32

Hej igen !

Jeg har nu fundet ud af hvordan man kan gøre.

Inde på DINGELINK, kan man fjerne logoer fra mobilos.

Tak for jeres svar.

Hilsen
Torben L. Andersen.