blærebetændelse
Fra : Rie Lysvad

Dato : 24-02-02 04:35

Jeg har fået blærebetændelse og har foreløbig brugt hvidløg og tranebærsaft
og masser af c-vitaminer. Har I andre råd?

Med venlig hilsen Rie

Fra : Lille mig

Dato : 24-02-02 12:01

Hejsa.
Jeg har også lidt rigtig meget af blærebetændelse men et godt råd er, at gå
ud og tisse bare en lille tår med det samme efter sex - derved ryger de
fleste bakterier ud. Siden jeg begynte på det har jeg aldrig haft det. Og
det er 3 år siden.

Hilsen Helle

Fra : Bent Ørskov Karlsen

Dato : 25-02-02 00:03

Rie Lysvad skrev i en
meddelelse:<wvZd8.4655$Rz2.212367@news010.worldonline.dk>

>Jeg har fået blærebetændelse og har foreløbig brugt hvidløg og tranebærsaft
>og masser af c-vitaminer. Har I andre råd?

Hej
En ældre og meget erfaren hjemmesygeplejeske, med mange alternative
råd, siger altid - brug brændenælde the indtil det er helt væk.
--
Med hilsen
bøk

Fra : Line Illum

Dato : 25-02-02 10:55

Hej Rie.
Mange forskellige urter er virksomme mod blærebetændelse,- og som
forebyggelse mellem udbruddene. Prøv fx. at lave the af cistrose,
læge-stokrose eller hede-melbærris. Det bedste er at variere dit indtag,
således at du drikker én slags the et par dage og så skifter til en anden.
Supplér behandlingen med daglige sidde-bade i lunkent vand iblandet æteriske
olier af eucalyptus, cedertræ eller grannål, som er stærkt bakteriedræbende.
Alle ovennævnte ting kan du købe i velassorterede helse-forretninger som fx.
Helsam.
Mange hilsner og god bedring,
Line.
www.illuminee.dk