MC-revyerne
Fra : Kim Hansen

Dato : 24-02-02 02:40

Hej!

Var der ikke engang nogle link herinde til noget ftp hvor man kunne hente
mc-revyerne? (dengang sad jeg med alm. modem, nu har jeg ADSL men ikke noget
sted at hente dem)
nogen der kan hjælpe?

Mvh. Kim

Fra : Peder

Dato : 25-02-02 08:52

Jowda
ftp://dfm:dfm@dfm.myftp.org/

--
Peder - m/Suzi
"Inside every old person is a young person wondering what happened"

Fra : Thomas Broust Elkjær~

Dato : 25-02-02 13:11

Og hvad er kodeordet?

Fra : Sonny Toft

Dato : 25-02-02 13:40

dfm.myftp.org
User : dfm
Pass : dfm

Fra : Thomas Broust Elkjær~

Dato : 25-02-02 17:02

jeg kan ikke komme ind på ftp://dfm:dfm@dfm.myftp.org/ med kodeordet dfm.
Det kan godt være det bare er mig der gør noget galt - men hvad gør du helt
nøjagtigt?

Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-02-02 17:06

> jeg kan ikke komme ind på ftp://dfm:dfm@dfm.myftp.org/ med kodeordet dfm.
> Det kan godt være det bare er mig der gør noget galt - men hvad gør du
helt
> nøjagtigt?

Det er lettest for dig hvis du henter et ftpprogram (f.eks cuteFTP). Der kan
du så skrive ftp url'en og user og kode ind. Og så hente.
Jeg er dog lige blevet smidt af, pga af at der er for meget run på den
server nu. 'to many connections...'

Mvh Thomas

Fra : Søren Jim

Dato : 25-02-02 17:13

> helt
du kan da bare klikke på linket så åbner den det i et explorer window
og så er det bare at Hklikke og sige kopier til folder
det har virket for mig.....................

> Jeg er dog lige blevet smidt af, pga af at der er for meget run på den
> server nu. 'to many connections...'

Det er nemmelig rigtigt der er meget run på nu jeg blev smidt af og må pænt
vente til der bliver ledigt ;-p

Søren Jim (som henter det hele)

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 25-02-02 19:03

On Mon, 25 Feb 2002 17:01:38 +0100, "Thomas Broust Elkjær Larsen"
> [...]

>Det kan godt være det bare er mig der gør noget galt - men hvad gør du helt

Vær opmærksom på, at hvis du bruger linket direkte, vil den normalt
åbne i en browser (hvis du ikke har ftp program installeret))
Problemet er, at du når du forsøger at åbne siderne direkte, starter
flere sessions. Da serveren er sat op til at tillade en session pr.
IP, får du ikke lov. Du får dog ikke fejlmeddelsen.
Så måden at gøre det på, er at åbne den mappe, du vil se i og så
kopiere filerne til en lokal mappe, inden du åbner dem...

Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-02-02 13:54

"Peder" <eskildsen@FJERNDETTEemail.dk> skrev i en meddelelse

> Jowda
> ftp://dfm:dfm@dfm.myftp.org/

Forfilen da det har taget lang tid at scanne ind! ! !

Respekt.

M:)h
Thomas

Fra : Allan Nielsen

Dato : 25-02-02 18:53

"Kim Hansen" <kim@translator-lykke.dk> wrote in message
> [...]
>
> Var der ikke engang nogle link herinde til noget ftp hvor man kunne hente
> mc-revyerne? (dengang sad jeg med alm. modem, nu har jeg ADSL men ikke

Er der nogen der ligger inde med mc revyen 2001 (indscannet)? Den kunne jeg
da rigtig godt tænke mig at se!
mvh
Allan Nielsen
RD 350