problemer med jog
Fra : Søren

Dato : 24-02-02 01:19

hejsa

jeg er ejer af en jog fine selection, men jeg har lidt problemer med den!

når den starter giver den fuld gas og når den så har stået lidt falder den i
omdrejninger og går ud med mindre den fr lidt GAS så vil den gerne køre men
så snart jeg slipper håndtaget dør den! jeg kan hverken stille tomgang eller
noget!

nogen gode forslag??

Fra : J

Dato : 24-02-02 02:02

"Søren" <dsl67285@vip.cybercity.dk> skrev i en news:a59bhl$2ch6$1@news.cybercity.dk
> [...]
> så snart jeg slipper håndtaget dør den! jeg kan hverken stille tomgang eller

Har du prøvet at rense karburator og luftfilter?

Fra : Søren

Dato : 24-02-02 02:16

ja jeg har prøvet at rense det hele! men nogen gange så prutter den også ud
af udstødningen jeg har enda fået den til at sige et lille bang! jeg har
også været tændingen igennem men har stadig problemet??

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 24-02-02 14:23

"Søren" <dsl67285@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> så snart jeg slipper håndtaget dør den! jeg kan hverken stille tomgang

Choker på når du starter !

/Thomas