Massageolie/glidecreme
Fra : NiceGuy

Dato : 23-02-02 23:01

Hej

Jeg leder efter noget massageolie til kroppen men som også kan bruges til
glidecreme, det skal helst være lugtfrit. Er der nogen der nogen steder på
nettet hvor man kan finde lige dette?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-02-02 23:48

"NiceGuy" <pasion57@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> glidecreme, det skal helst være lugtfrit. Er der nogen der nogen steder på

du kan købe det feks hos SM Shop i studiestræde...
http://www.sm-shop.dk/dk100/113.html
det hedder eros bodyglide og er det mest fantastiske produkt på markedet (
IMHO)*G*
de skriver: Eros Body glide er helt speciel. Den kan bruges til lidt af
hvert. Massageolie, fugtighedscreme og ikke mindst glidecreme. Den er
fuldstændig smags- og lugtneutral og klistrer og fedter ikke, da den hverken
indeholder olie eller fedt. Den er meget drøj i brug, og efterlader huden
silkeagtigt glat.
og det vil jeg godt skrive under på er korrekt
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : NiceGuy

Dato : 24-02-02 23:28

Ok den lyder interessant, det ku være man skulle prøve den ad..

En helt anden ting... Jeg var også inde og kigge på en anden hjemmeside
www.erotica.dk og der var der et product som hedder Spanish Fly, de skriver:
"Dryp 20 dråber Spanish Fly i en drink og 30 minutter efter vil dig og din
partner være i et utroligt elskovshumør."

Hey det lyder sgu da fedt, men er det noget man kan tage seriøst? Nogen
erfaringer?

Fra : merlin

Dato : 24-02-02 23:57

> [...]
> partner være i et utroligt elskovshumør."
>
> Hey det lyder sgu da fedt, men er det noget man kan tage seriøst? Nogen

hmm... gider du godt svare UNDER det du svarer på?

og for mig lyder det lidt som noget "lovedrug" som folk ulovligt kommer i
folks drinks uden at de ved det...

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-02-02 21:33

[NiceGuy | Sun, 24 Feb 2002 23:27:57 +0100]

> [...]
>partner være i et utroligt elskovshumør."
>
>Hey det lyder sgu da fedt, men er det noget man kan tage seriøst? Nogen

Den oprindelige "Spanish Fly" er faktisk en lille bille, der er svagt
giftig; hvorfor virkningen af den er svagt euforiserende og derved i
stil med f.eks. alkohol og hash, "hjælpe" med at overvinde egne grænser.

Dog sælges alskens kvaksblandinger unden samme navn...

Det kan naturligvis ikke anbefales; da både denne bille som sagt er
svagt giftig, men også fordi du ikke har nogen garanti for at 1.
blandingen ikke er FOR giftig, eller 2. at det overhovedet er noget der
virker du prøver.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Jemoki

Dato : 23-02-02 23:43

Vi har med Stor glæde brugt EROS, den er godt nok lidt dyr, men den har alle
de egenskaber du søger og så er den drøj også

Jemoki & dicte
-- Du Kender først din grænse når den er overtrådt --