Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kvinde søger modeljob
Fra : Ilse Q

Dato : 23-02-02 22:29

Jeg er en kvinde på 38 år, som søger modeljobs.

Motiverne må gerne være erotiske, uden at det er egentlige hardcore
pornomotiver. Jeg er gerne iført pikanterier, lak/latex mv.

Mine data er 176 cm., samt 65 kg, B/C-skål. Jeg er selv i besiddelse af en
del udstyr i lak og latex, samt anden pikant pålædning.

Jeg er som rollemodel den modne kvinde med et stærkt udtryk, samt en erotisk
udstråling. Mit væsenligste fysiske karakteristika er, at jeg har lange ben,
og har en udpræget timeglasfigur.

Jeg håber at høre fra nogle seriøse fotografer.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-02-02 22:34

"Ilse Q" <ilse@paradis.dk> wrote in message

> Mine data er 176 cm., samt 65 kg, B/C-skål. Jeg er selv i besiddelse af en
> del udstyr i lak og latex, samt anden pikant pålædning.

Billedere ses gerne i dk.binaer

Fra : Ilse Q

Dato : 23-02-02 22:46

OK, god ide.

Fra : Ilse Q

Dato : 25-02-02 20:41

Det fik du så! og tak for dine kommentarer :-/

Fra : Ilse Q

Dato : 23-02-02 22:47

Jeg har lagt 3 billeder ind på dk.binaer, som en lille apetitvækker.

Fra : Ilse Q

Dato : 23-02-02 22:54

Jeg har lagt 3 billeder ind på dk.binaer, som en lille appetitvækker.

Fra : s@m

Dato : 24-02-02 17:19

>Jeg har lagt 3 billeder ind på dk.binaer, som en lille appetitvækker.
Gerne lidt flere ik'

Fra : Henrik J

Dato : 25-02-02 17:16

On Sun, 24 Feb 2002 16:19:05 GMT, s@m wrote:

appetitvækker.
>Gerne lidt flere ik'

jeps enig, og så ikke så meget latex osv.
henrik

Fra : Ilse Q

Dato : 25-02-02 20:44

Efter de useriøse svar på binaer,dk???? Det er jeg ikke specielt motiveret
til!

Iøvrigt så er jeg primært til lak og latex,.... men selvfølgelig også andre
pikanterier

Hilsen I

Fra : HSC

Dato : 26-02-02 10:14

Den slags useriøse fjolser findes der altid, uanset hvor man kommer - Det
bedste du kan gøre er at ignore dem.

Jeg synes det var nogle gode billeder, selvom lak ikke lige er mig - med
mindre det er på min bil.

Fra : Thf

Dato : 27-02-02 20:53

>Efter de useriøse svar på binaer,dk???? Det er jeg ikke specielt motiveret
>til!
Ja, der er nok en del på knægte på 15 år, der ikke helt har fattet det
endnu,,,

>Iøvrigt så er jeg primært til lak og latex,.... men selvfølgelig også andre
>pikanterier
Det ser også godt ud, glem de umodne drenge.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S