Maler søges !!
Fra : mc

Dato : 23-02-02 21:02

Jeg søger en maler som kan male " sort "-- der hvor jeg kommer fra bruger vi
ikke så meget det med regning.. ( skal naturligvis ikke ses som en
opfordring til at snyde skattevæsnet, hvis de spørger om noget, så er cyklen
malet farven sort !! )

Helst i Horsens / Vejle / Skanderborg området.

Mc

Fra : Armand

Dato : 23-02-02 23:07

mc <bugtrup@FUCKSPAMemail.dk> skrev i en
> Jeg søger en maler Helst i Horsens / Vejle / Skanderborg området.

Åh nej!
Vil det sige at det er Brdr. Jensen du har handlet med?

--
Armand.
(der har hørt alt for mange dårlige historier om brdr.snyd)

Fra : mc

Dato : 24-02-02 00:48

> Åh nej!
> Vil det sige at det er Brdr. Jensen du har handlet med?

Jeg kan berolige dig med at det ikke er Brdr. klap hat og fis i jeg ved ikke
hvad jeg har handlet med...( kunne aldrig finde på at købe noget der har
været bare 500 m i nærheden af dem/ham ) jeg har købt cyklen af en meget god
kamerat som har haft den stående længe, men som bare ikke kunne tage sig
sammen til at komme vidre med den, han kunne så bruge pengene, og jeg
cyklen, ergo handel opstod...

Iøvrigt solgte jeg min 900 Boldor til klaphat for ca 4 år siden, og da jeg
solgte den havde den kørt 95000 km. 1 mdr. senere kom jeg forbi for at se om
den stod der endnu, den gjorde den bare malet om, om havde bakket ca. 40000
km. læs " spedo sagde nu 55000km " sjovt hvor ny en cykel kan blive af en
gang maling.

Sært men sandt...

Mc

Fra : Brian Olesen

Dato : 24-02-02 01:12

Hej!
Jeg kender måske en maler. Du kan prøve at skrive til min private mail, så
kan vi aftale nærmere.

Hilsen Brian

Fra : Armand

Dato : 24-02-02 12:29

> [...]
> solgte den havde den kørt 95000 km. 1 mdr. senere kom jeg forbi
> havde bakket ca. 40000 km. læs " spedo sagde nu 55000km "

Godt!
(for dig, såvel som for gruppen derved at vi så fik endnu en Brdr.
snyd -historie!)

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-02 18:03

> [...]

> Godt!
> (for dig, såvel som for gruppen derved at vi så fik endnu en Brdr.

Det undre mig - at vi har alle disse dårlige oplevelser med Brdr. Jensen -
men der er ikke en eneste "advarsel" på DMCN... De er ikke engang nævnt??
Eller er det mig der er blind??

www.dmcn.dk

Mvh
Allan Rasmussen
motorcyklist

Fra : mc

Dato : 24-02-02 19:13

">
> [...]
> men der er ikke en eneste "advarsel" på DMCN... De er ikke engang nævnt??

Nej de er ikke nævnt !! det er ikke dig der er blind... men der er bare det
prob. der kan kun rates indenfor Service ( forstår jeg som den service man
får af betjeningen ) og værksted... som sådan er der vel ikke noget at sige
til deres service... ( aner det entlig ikke da jeg kun har solgt min cykel
til dem ) og et værksted har de ikke, skal de have noget lavet så er det
Briese der får opgaven.. han er til gengæld helt ok og må for guds skyld
ikke sammenlignes med dem.

Mc

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-02 01:10

> [...]
> prob. der kan kun rates indenfor Service ( forstår jeg som den service man
> får af betjeningen ) og værksted... som sådan er der vel ikke noget at

Hvilken service??
Er det servicen på cykel man referer til på dmcn - eller er det
betjeningen??

> skal de have noget lavet så er det
> Briese der får opgaven.. han er til gengæld helt ok og må for guds skyld
> ikke sammenlignes med dem.

Nej - okay... Hmn - hvordan skal man så sikre at der ikke er andre der købe
katten i sækken??

Mvh
Allan Rasmussen
Motorcyklist

Fra : Armand

Dato : 24-02-02 19:40

Allan Rasmussen <luise (a) mail.tele.dk> skrev i en

> [...]
> Det undre mig - at vi har alle disse dårlige oplevelser med Brdr.
> Jensen - men der er ikke en eneste "advarsel" på DMCN... De er ikke

En plads på DMCN-siden kræver jo førstehåndsoplevelser, og ikke at man
"kender en der. . ." eller "har hørt om. . ."

Til udbredelse af sådanne rygter er nyhedsgrupper bedre

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-02 01:08

> En plads på DMCN-siden kræver jo førstehåndsoplevelser, og ikke at man
> "kender en der. . ." eller "har hørt om. . ."
>
> Til udbredelse af sådanne rygter er nyhedsgrupper bedre

Jo - det kan jeg da godt se... Førstehåndsoplevelse er sådan en som f.eks.
min kæreste der indkøbte en dragt derude - og 3 mdr. senere var den gal med
en lynlås - "Det kunne de sandlig ikke tage hensyn til - de solgte varen som
beset - og dermed basta" - Hvor er garantien henne der - og hvordan skal man
kunne vide at der ikke er garanti på deres varer? De er måske hævet over
loven??

En andenhåndsoplevelse er det noget lign. "en god kammerat af mig - ringer
og siger at han har købt cykel - han bor i Svendborg - og er taget helt til
Horsens for at hente en CB 400'er - den har kun gået 25000 og går fint -
siger han. Da jeg hører/ser den kan jeg godt se at det er fint køb - hvis
han havde givet max. 8.000,- kr. for den - problemet er bare at han har
givet 21.900,- ... 2 mdr. senere ryger motoren - og den har ikke kørt siden
(3 - 4 år nu)... Er det en anden håndsoplevelse eller falder den under
førsthåndsoplevelse??

Endnu en historie... Min tidligere chef kørte motorcykel - han solgte sin
GSX 250'er derude - den havde gået ca. 40.000 - han fortalte stolt at nu var
den solgt - De gav 12.000,- for den - og han købte en Virago 250'er i stedet
et andet sted... Bare for sjov tog jeg derop, et par dage senere - for lige
at browse - hvad de havde stående - og der stod hans cykel.. 21.900,- (er
det standard pris - de kører med - på mindre, ældre cykler) - Nu havde den
bare gået 25.000 km... De må opkøbe speedometre - eller have en boremaskine
kørende i døgndrift...

Ærgeligt at der ikke er nogle advarsler på www.dmcn.dk - så der ikke er
flere der går i fælden...

Mvh
Allan Rasmussen
motorcyklist

Fra : Jakob Barfod

Dato : 25-02-02 12:41

"Allan Rasmussen" <luise (a) mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
man
> kunne vide at der ikke er garanti på deres varer? De er måske hævet over

Allan, så er sagen klar. Smid en anmeldelse fluks!

--
Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-02 14:27

> Allan, så er sagen klar. Smid en anmeldelse fluks!

Det har jeg så gjort...
Med alle de historier der har gået herinde - regner jeg da ikke med at være
den eneste...

Man kan anmelde sine erfaringer med motorcykel-forhandlere på:
http://www.hasselbalchs.dk/DMCN/Anm_form.asp

Mvh
Allan Rasmussen
Motorcyklist...

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 25-02-02 14:00

Allan Rasmussen wrote:

> det standard pris - de kører med - på mindre, ældre cykler) - Nu havde den
> bare gået 25.000 km... De må opkøbe speedometre - eller have en boremaskine
> kørende i døgndrift...

Det tager faktisk lang tid at spole så mange km tilbage. Prøv lige at regne på
det!. Det er vist ikke helt uden grund at man aldrig kan hitte et brugt
spaadometer hus en autoophugger.

> Ærgeligt at der ikke er nogle advarsler på www.dmcn.dk - så der ikke er
> flere der går i fælden...

Efter de der historier fristes man snart til af se girafferne.

Ib Jakobsen

Fra : Claus Rittig

Dato : 25-02-02 17:53

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det tager faktisk lang tid at spole så mange km tilbage. Prøv lige at
regne på
> det!. Det er vist ikke helt uden grund at man aldrig kan hitte et brugt
> spaadometer hus en autoophugger.

Nu vi alligevel er ved emnet: Jeg har en spritny boremaskine uden borepatron
til salg for en 50'er - eller bedste bud.

Rittig

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 25-02-02 23:53

Claus Rittig wrote:

> Nu vi alligevel er ved emnet: Jeg har en spritny boremaskine uden borepatron
> til salg for en 50'er - eller bedste bud.

Ka' den køre baglængs?. )

Ib Jakobsen

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-02-02 17:29

> Ka' den køre baglængs?. )

Tjah... Ellers kan du vel bare vende den om?

Rittig

Fra : RacerNiels

Dato : 25-02-02 18:39

Øhmm... hvorfor kan jeg ikke se Allan Rasmussen's indlæg?? Er det Micro$oft
der er på spil igen??

:-? Niels

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-02 19:32

> Øhmm... hvorfor kan jeg ikke se Allan Rasmussen's indlæg?? Er det
Micro$oft
> der er på spil igen??

Hvis din newsreader er sat til kun at vise et vist antal indlæg - fjernes de
ældste... Måske derfor - eller også er jeg på din ignore-liste - er jeg
det - så er der jo ingen grund til at jeg skriver det her

Mvh
Allan Rasmussen
motorcyklist

Fra : Michael K. S.

Dato : 25-02-02 23:59

On Mon, 25 Feb 2002 13:59:39 +0100, Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk>
wrote:

>Efter de der historier fristes man snart til af se girafferne.

Det skal prøves,man kan næsten tale om fysisk ubehag ved at gå rundt
blandt vragene i deres udstillingshal.Man _kan_ dog godt finde noget
okay beklædning eller en fin hjelm til en billig penge,bare man husker
på at garanti/reklamationsret er en by i Rusland

-M
Nulla in mundo pax sincera...

Fra : Jakob Barfod

Dato : 25-02-02 11:55

> [...]
40000
> km. læs " spedo sagde nu 55000km " sjovt hvor ny en cykel kan blive af en

Lige præcis Brdr. Jensen mangler der af en eller anden grund anmeldelser af
på. dmcn.dk. Har du erfaring nok med dem til at skrive een?

--
Jakob