Vild ide...Mon nogen er med på den?
Fra : Flare

Dato : 23-02-02 12:46

Jeg har igennem længere tid tænkt på at det kunne være fedt at have et
stører community af danske online spillere. Tanken var ikke bare at
starte f.eks en "counterstrike clan", men nærmere "bare" folk der
spiller.

Idet mange rent faktisk har forholdsvis store forbindelser er det ikke
det at finde en god host der er problemet...det er få folk _samlet_
omkring den. Jeg ser tit folk det spørger om fx "Er der nogen der ved
hvor man kan spille MOH online med en dansk host?" Og det er jo lidt
dumt, når der rent faktisk er virkelig mange der gerne vil. Og der er
altså ikke lige så sjovt at koble sig op på f.eks gamespy og så spille
med 16 ukendte mennesker og en dedicated computer host.

Så hvis nogen synes ideen om at starte et dansk online "community" for
ikke bare et enkelt spil; men online spil generelt, og gerne vil være
med til at starte sådan et. ..

Så kontakt mig på: (Fjern ordet REMOVE )
Email/ MSN: dct_flareREMOVE@hotmail.com
ICQ: 7947REMOVE2841

Ellers vil jeg også gerne høre kommentarer i selve nyhedsgruppen så det
kan blive diskuteret

Flare
= >> http://www.dct-team.dk
= >> http://beam.to/adkw2000

Fra : Gizmoduck

Dato : 23-02-02 21:49

On Sat, 23 Feb 2002 12:46:26 +0100, "Flare" <dct_flare@hotmail.com>
wrote:

*snip*

jeg er desværre ikke helt med på hvad det er du vil lave...

mener du at der skal sættes danske servere op til en række spil?
eller simpelthen et forum board af en art?

det sidste kan godt fungere, hvis en gruppe mennesker går seriøst ind
i at moderere siden.

er det noget lignende www.theamazonbasin.com du har i tankerne?
(skamløs reklame....men det er faktisk er et prima eksempel på et godt
community)

--

Gizmoduck

Member of The Amazon Basin