Via4in1 drivere får pc til at gå kold (blå~
Fra : Lars

Dato : 25-01-01 23:03

Hej!

Under installationen af Via4in1 driverne går følgende maskine kold!,
hvorfor?

Duron 700@892 på asus a7v
TNT 2 ultra (viper v770)
Windows 2000 med direct x 8
45 gb ibm harddisk
256 mb ram pc100@133

og hvad er det lige de drivere gør godt for?

på forhånd tak

/lars

P.S. krydspostet i .bundkort og .grafikkort, da jeg ikke lige helt ved, hvor
det hører hjemme

Fra : Lars - \(Hillerød\)

Dato : 26-01-01 17:49

Hvilken version af Via4in1 mener du?
4.25a (vistnok) er vistnok en beta...

Var det nogen hjælp?

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 26-01-01 20:16

En af de væsenligste ting som Via4in1 drivers gør godt for, er at få din AGP
port optimeret - jeg lavede en computer forleden, som gik fra 20 til 70 fps
i q3 ved at installere Via4in1 drivers, fordi windows ikke har ordentlig
understøttelse for Via chipsæts!