Sneen i Bulgarien ?
Fra : Klaus Pedersen

Dato : 25-01-01 22:58

Hej

Vi er en gruppe på 5 fyrer, som har bestilt skiferie til Bulgarien
(Borovets) medio marts 2001. Er der nogen der har hørt om snefaldet derned i
år, og som måske endda kender et link med løbend opdaterede oplysninger
herom ??

Hilsen

Klaus

Fra : Preben Kvist

Dato : 26-01-01 01:13

> Vi er en gruppe på 5 fyrer, som har bestilt skiferie til Bulgarien
> (Borovets) medio marts 2001. Er der nogen der har hørt om snefaldet derned
> år,
Det var katastofalt indtil d. 13/1 ... Heldigvis var det netop d. 13/1 at vi
kom derned således at der var sne til os fra den første dag

og som måske endda kender et link med løbend opdaterede oplysninger
> herom ??

snemeldinger på http://www.snow-forecast.com/greece.html
eller www.dmi.dk hvor du ser på Plovdiv og Sofia ... Selvom der bare
forudsiges regn i de to byer, så er der en god chance for at der sner i
Borovets, da det jo ligger meget højere ...

Men det er nok lige tidligt nok at se på det endnu, da der jo er længe til
medio marts

mere om Borovets
http://www.geocities.com/bulgariaski/

og ellers kan du bare spørge løs, så skal jeg svare efter bedste evne.

Preben Kvist