serious sam2 the pit
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 23-02-02 16:35

Er det bare mig ?eller er banen hvor man bevæger sig i et aflangt
tøndeformet rum ,der hvor man kan gå på vægene og i loftet ! er den
bare for vildt svær eller er der nogle triks til at klare den bane ?

Fra : Beowulf

Dato : 23-02-02 17:21

Jeg synes nu det var meget nemt derinde
bare vent....det bliver meget svære længe henne i spillet

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 23-02-02 17:41

hmm så skulle jeg måske ikke have spillet på level serious

On Sat, 23 Feb 2002 17:21:09 +0100, "Beowulf"
<stefan_spawn@hotmail.com> wrotd: