Hjælp til frontpage 2000
Fra : Guldtryk Reklame

Dato : 22-02-02 15:26

Hej jeg håber der en der kan hjælpe med følgende:

I frontpage 2000 er der under menuen funktioner et punkt som hedder
sikkerhed feltet er i mit tilfælde gråt (nedtonet) og jeg har forgæves
prøvet om jeg kan aktivere det men kan ikke finde det sted hvor det skal
gøres.

Mit problem er det at jeg udgiver min hjemmmeside med frontpage 2000 og
vedligeholder den også i det program, men for nylig må jeg ha' foretaget en
handling, som jeg ikke er bekendt med, for på sider med forskellige forms
f.eks til at sende forespørgsler med fremkommer en boks med brugernavn og
adgangskode som man skal taste ind for at få lov til at sende en besked fra
hjemmesiden og det er jo ikke særlig smart og desværre kan jeg ikke
umiddelbart lokalisere hvor jeg får rettet dette.

Håber der her er en venlig sjæl som kan hjælpe

Med venlig hilsen
Niels H. Kragh
nh-kragh@mail1.stofanet.dk

Fra : Andreas Paasch

Dato : 23-02-02 21:17

Kan kun aktiveres på servere med Frontpage Server Extensions aktive og så
kun på selve serveren, altså online.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net

Fra : Familien Lerche & Bü~

Dato : 24-02-02 00:55

Jeg har forsøgt at åbne mit websted /underrod, direkte, men det er stadig
ikke muligt - og min udbyder påstår at han understøtter Frontpage
Extensions, hvad gør jeg forkert ?

John

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-02-02 11:19