Billede kun i sort/hvid på TV??
Fra : Kim Fritze Sillasen

Dato : 23-02-02 00:54

Jeg er den ellers lykkelige ejer af et G400 Dualhead og bruger DVD-max til
at få billedet ud på TV'et, men det kommer kun ud i sort/hvid, både med
S-VHS og composite (bruger SCART-converter) og jeg kan ikke gøre noget for
at rette på det. Nogen der ved, hvad der foregår og hvad man kan gøre? Synes
jeg tidligere har set noget om problemet, men kan ikke se tidligere indlæg
med Outlook Express.

Forslag?

--
Forget 911, I dial .357
Trespassers will be shot

Mvh Kim, Aalborg

PS: Hold dit indlæg til gruppen medmindre det er meget vigtigt eller jeg
selv beder om en mail. Tak

Fra : Lars

Dato : 23-02-02 13:04

PAL/ NTSC ????

Fra : Kim Fritze Sillasen

Dato : 23-02-02 14:37

> PAL/ NTSC ????

Jeg er da dansker og bor i danmark, så mon ikke det er PAL?

Fra : Madsen

Dato : 23-02-02 20:26

Kim Fritze Sillasen skrev:

> Jeg er da dansker og bor i danmark, så mon ikke det er PAL?

Det skal du jo indstille i Matrox-driveren. Hvis den står til NTSC
så får du kun s/h på dit fjernsyn.

<http://www.wol.dk/~hijklm/matrox/pal.gif>

Madsen.

Fra : Deaster

Dato : 23-02-02 15:01

Jep, www.google.com er din ven.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Kim Fritze Sillasen

Dato : 23-02-02 17:50

> Jep, www.google.com er din ven.

Fandme cool Deaster, så funker det sq. Takker.

Fra : Deaster

Dato : 23-02-02 20:21

> Fandme cool Deaster, så funker det sq. Takker.

Selv tak.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 25-02-02 12:09

On Sat, 23 Feb 2002 17:49:43 +0100, "Kim Fritze Sillasen"
<Fritze76@hotmail.com> wrote:

>Fandme cool Deaster, så funker det sq. Takker.

Håber du er tilfreds med mit go'e gamle G400... Savner det faktisk...
*SUK*

--

Hans Pedersen
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Ostekongen

Dato : 25-02-02 09:20

Må jeg såørge, hvad du gjorde for at løse problemet?? Jeg har nogenlunde
samme problem...

-Ostekongen