Andet multimedie
bentjuul 3670
Automatisk opsætning af billeder til udskr~
Fra : mb

Dato : 22-02-02 23:15

Hej alle!

Jeg skriver jævnligt billeder ud som jeg har taget med mit digital kamera.
Mit 'problem' er at jeg skal justere placering & størrelse på hvert billede
for at få dem ud 4 på hver side. Denne proces tager temmelig lang tid,
hvorfor jeg ville høre om der er nogen der kender et trick eller et program
der kan simplificere denne proces. Hermed ment at jeg ønsker et
program/skabelon hvor jeg kan vælge 4 billeder, og så bliver de AUTOMATISK
sat op i rigtig størrelse (så de er lige store og passer på en A4 side). Jeg
ville helst undgå store investeringer i dyre programmer. Er der nogen der
kan hjælpe med gode ideer?

På forhånd tak

Kasper

Fra : ha

Dato : 23-02-02 18:37

MS Publisher eller tilsvarende.

mvh
ha

Fra : U. Pedersen

Dato : 23-02-02 23:41

On Fri, 22 Feb 2002 23:14:37 +0100, "mb" <e123123123123@yahoo.com>
wroti:

> [...]
>ville helst undgå store investeringer i dyre programmer. Er der nogen der

HPs billedskole fås til omkrin 49,- der er et program hvor du kan have
fler "negativer" på samme papir

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)
http://www.pbase.com/luf123/root

Fra : Hans Chr. M. Anderse~

Dato : 24-02-02 11:50

Lige til orientering:
HP's billedskole er gratis. De kr. 49,- to nævner er for nogle
"prøveeksemplarer" af forskellige slags printerpapir fra HP.
Selve CD'en med programmerne fra HP kan bestilles online fra HP's hjemmeside
(www.hp.dk) hvor man skal tilmelde sig billedskolen.
mvh
HC

HC