Renegade demo
Fra : kcdc

Dato : 23-02-02 11:56

Hej alle i NG:

Jeg har nogle problemer med Renegade demoen, ligemeget om jeg vælger
internet game eller LAN game så ender jeg med at få en blå skærm hvor jeg
ikke kan bevæge mig eller noget, jeg ved ikke hvad der er galt...

Er der nogen som kan hjælpe?

kcdc

Fra : Frost

Dato : 23-02-02 12:15

"kcdc" <k.c@email.dk> wrote in message
> [...]
> internet game eller LAN game så ender jeg med at få en blå skærm hvor jeg
> ikke kan bevæge mig eller noget, jeg ved ikke hvad der er galt...

Det er fordi kører en Dedicated server, altså en server hvor du stiller hele
din computers regnekraft til rådighed for de spillere der joiner dit spil.
Du kan kun køre Dedicated på Internettet, men du kan godt slå det fra over
LAN. Kig i indstillingerne når du laver din server, og vær sikker på at der
*ikke* står X i boksen "Dedicated Server".