css / center
Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 23-02-02 09:27

Hej!

Jeg har lige et ? hvis man har flere kasser hvordan får man dem
centreret, hvordan sætter man feks. dette op

Topmenu1 | Topmenu2 | topmenu3
Undermennu | hovedmenu
footer

og de har hver deres styleboks! det er fordi på min hjemmeside står det
hele
til venstre og se sådan set godt nok ud 800x600 men i større opløsning
så er det lidt underligt at se på i længden at det står til venstre. så
det ville være rart om man ligesom i en tabelopsætning bare kunne
centrer det hele men jeg synes ikke jeg kan finde udaf det.

--
Mogens D. Hansen
http://www.svend-bent.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-02-02 12:30

Sat, 23 Feb 2002 09:26:53 +0100, skrev "Mogens Dyhre Hansen"
<mogens@REMOVEsvend-bent.dk>:

>Jeg har lige et ? hvis man har flere kasser hvordan får man dem
>centreret, hvordan sætter man feks. dette op

Jeg ville forsøge med at smide hele indholdet i en <div> og så
centrere denne.

Centrering, se http://www.bluerobot.com/ under CSS Centering .
--
med venlig hilsen