RMX
Fra : Hans

Dato : 23-02-02 01:50

Hej
-ville bare lige høre om der er nogen her der kører RMX...

Fra : -=[ TiTaN ]=-

Dato : 23-02-02 11:01

Ja

Fra : RpR

Dato : 23-02-02 21:50

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

"-=[ TiTaN ]=-" <dsl62579@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Fra : RpR

Dato : 23-02-02 21:50

> Ja

politiet har ikke hentet den endnu?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : -=[ TiTaN ]=-

Dato : 23-02-02 23:18

> politiet har ikke hentet den endnu?

nej da :)

Fra : -=[ TiTaN ]=-

Dato : 24-02-02 01:06

Men RMX'en kører totalt skod fordi jeg har behandlet den som en lort.
Den rasler ved kæden og kører kun 25 nu he he. I starten kørte den ellers
knap 50 (med potten løst på cylinderen, gav lidt optræk). Men det har
åbenbart
ødelagt hele lortet, for den er slet ik sjov at køre med nu, så nu kører jeg
bare
dødskørsel på den og laller rundt på bakkerne over i nørrebroparken... Hehe,
panserne kommer altid efter 20 minutter når jeg har kørt rundt, men der er
jo
en masse dejlige stier i den park... :)

Fra : Gundersen

Dato : 25-02-02 16:42

Hej

> [...]
> bare dødskørsel på den og laller rundt på bakkerne over i nørrebroparken...

Du er fandeme ikke rask knægt!

>Hehe, panserne kommer altid efter 20 minutter når jeg har kørt rundt, men der er
> jo en masse dejlige stier i den park... :)

Tja... Hvad med at du stoppede med sådan oget lort???????

Du er sQ da skudt i roen!

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk

Fra : -=[ TiTaN ]=-

Dato : 25-02-02 19:09

> Du er fandeme ikke rask knægt!

jov! jeg kørte bare med udstødningen løst på cylinderen så
den kørte lidt stærkere og var lidt hurtigere i optrækket og
larmede lidt mere. men det har den åbenbart ik godt af, den
kører 25km/t nu lol