Ny film Fra Chris Nolan (Memento)
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 21-02-02 11:20

Hejsa
Jeg har lige set traileren til Insomnia med
Al Pacino, Hillary Swank og Robbie Williams. Williams som morder!?
Den ser kanon ud.
http://us.imdb.com/Details?0278504
http://www.ifilm.com/ifilm/product/film_multimedia/0,4470,2412660,00.html

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk

Fra : Jens Thomsen

Dato : 25-02-02 10:50

"Morten Bowman Hansen" <bowman@NOSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige set traileren til Insomnia med
> Al Pacino, Hillary Swank og Robbie Williams. Williams som morder!?
> Den ser kanon ud.

Jeg har læst et par rapporter fra test-screenings, der gav den udmærket
omtale. Det skal nok blive spændende. Insomnia er i øvrigt en genindspilning
af en norsk/svensk kriminalfilm med Stellan Skarsgård. Kan fås på DVD fra
Criterion.

MVH
Jens

Fra : Kasper Navrbjerg

Dato : 26-02-02 12:23

> [...]
genindspilning
>af en norsk/svensk kriminalfilm med Stellan Skarsgård. Kan fås på DVD fra

Hej Jens og andre.
Hed den film også Insomnia? -eller havde den et andet navn, hvad? Hvis du
altså ved det
Mvh Kasper

Fra : Wolfgang

Dato : 26-02-02 12:41

"Kasper Navrbjerg" <kana@mindless.NOcom> wrote in message

> Hed den film også Insomnia? -eller havde den et andet navn, hvad? Hvis du
> altså ved det

Ja, det hed den også - og den er absolut værd at se.

/w