?:Yamaha slider
Fra : Christian Dyrhaug

Dato : 22-02-02 19:24

Halløjsa!

jeg har en Yamaha slider som jeg gerne vil ha til at trække godt og
grundigt.
Jeg har allerede pillet skiven, og fået fixet blindtarmen.

hvad er bedst at gøre nu???
(Jo hurtigere jo bedre)

Fra : bill gates

Dato : 22-02-02 19:45

Ok, mener du trække som i slæbe eller som i at køre hurtigt? og hvad vil du
ofre på det, for under alle omstændigheder skal du jo montere en 47.? mm
cylinder og noget 17,5 kaburator eller mere.

Fra : Christian Dyrhaug

Dato : 22-02-02 21:48

"bill gates" <micro@sucks.cum> wrote in message

> Ok, mener du trække som i slæbe eller som i at køre hurtigt? og hvad vil du
> ofre på det, for under alle omstændigheder skal du jo montere en 47.? mm
> cylinder og noget 17,5 kaburator eller mere.

Jeg vil ha den til at kører så hurtigt som muligt.
jeg er med på at toptune den,
men jeg vil gerne høre fra andre
hvor man bør købe reservedele/tunudstyr,
og hvilket der er bedst til slideren.

HVILKE BEGRÆNSINGER FINDES DER PÅ EN YAMAHA SLIDER???????

Fra : bill gates

Dato : 22-02-02 22:49

> [...]
> hvor man bør købe reservedele/tunudstyr,
> og hvilket der er bedst til slideren.
>
> HVILKE BEGRÆNSINGER FINDES DER PÅ EN YAMAHA SLIDER???????

Du kan få en 11Hk Hebo Nicasil sæt, cylinder 1598.- og en 70cc potte
passende til for 1548,- og så en 19-21mm cab.

www.hebo-line.com

Fra : bill gates

Dato : 22-02-02 22:49

od så er det ikke så meget hvor du køber men mere HVAD du køber, for der
findes så meget 3rangs tun.

Fra : Christian Dyrhaug

Dato : 23-02-02 09:23

> od så er det ikke så meget hvor du køber men mere HVAD du køber, for der
> findes så meget 3rangs tun.

hvad vil du anbefale??

POLINI???

Fra : bill gates

Dato : 23-02-02 10:15

Ja Polini er vel ok der er bare ikke ret mange der har andet end hobby "tun"
hjemme af det,,, men ellers Mallossi MHR og MHRreplica og Hebo i Racing og
Nicasil New Generation.(NG efter varenr.).

Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 23-02-02 13:40

Køb dog Komplet EVO...... Det koster de 10000-13000 men så kører din slider
vel også omkring 140 med det SYGESTE optræk!!

Fra : Thomas

Dato : 23-02-02 15:39

"CHAPY/ Kasper Pedersen" <chapy@mail.dk> wrote in message
> Køb dog Komplet EVO...... Det koster de 10000-13000 men så kører din
slider
> vel også omkring 140 med det SYGESTE optræk!!

Var det så ikke bedre at bruge pengene på et mc kørekort Og begynde at spare
sammen til en mc.. 10-13k er sku mange penge hvis man bliver nuppet.
Hvis man regner lidt på det så bliver det til mange penge.
ca. 30000 kr. køb af scooter + tun + bøder hvis man bliver nuppet + måske
problemer med forsikringen hvis man lavet en ulykke.

Mvh. Thomas

Fra : Zemich

Dato : 22-02-02 20:18

Tag du og prop en gang sport cylle på og så en anden potte

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 23-02-02 23:45

> hvad er bedst at gøre nu???
> (Jo hurtigere jo bedre)