Andet multimedie
bentjuul 3670
Print i A3 - hvor og hvordan
Fra : Anders Petersen

Dato : 22-02-02 18:30

Er der nogen, der kender til gode steder, hvor man kan få printet A3 i god
kvalitet på ordentligt papir (til mindre præsentationer mv.)

Vil primært være Photoshop-dokumenter. Hvilke formater skal det afleveres
i, kan de alle tage cd-rommer, skal de konverteres til CMYK osv. Og hvad
koster sådan noget? Jeg er ret ny på print-fronten.

På forhånd tak.

/Anders

Fra : Pernille & Peter

Dato : 22-02-02 21:03

d. 22/02/02 18:29 skrev Anders Petersen på anders@NOSPAMgadefejer.dk i
artiklen Xns91BDBC2962D51andersNOSPAMgadefeje@212.54.64.135:

> [...]
> i, kan de alle tage cd-rommer, skal de konverteres til CMYK osv. Og hvad
> koster sådan noget? Jeg er ret ny på print-fronten.

Vesterkopi f.eks.

De klarer de stort set alle formater. Hav det klar til tryk, dvs. billeder i
cmyk, ingen lag og andet, der kræver at de skal ind og bearbejde filerne,
for SÅ tikker "taxameteret" for alvor!

Mon ikke de har et website med priser/telefonnummer?

Peter

Fra : Thomas

Dato : 23-02-02 00:01

"Pernille & Peter" <pop@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> cmyk, ingen lag og andet, der kræver at de skal ind og bearbejde filerne,

Vær dog opmærksom på, at mange af disse steder skeles der ikke til så meget
til den kvalitet du afleverer, det bliver bare kørt igennem, og er det ikke
som du havde forventet, så er det bare ærgeligt, da de har brugt det
materiale du har leveret. Mit råd er at finde et sted, hvor de gerne vil
bruge lidt tid på dig og dine print, så du får et fornuftigt resultat. Jeg
kunne godt komme med et godt bud, men jeg må ikke reklamere i denne gruppe

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside
....?!?

Fra : Anders Petersen

Dato : 27-02-02 17:43

Mit råd er at finde et sted, hvor
> de gerne vil bruge lidt tid på dig og dine print, så du får et
> fornuftigt resultat. Jeg kunne godt komme med et godt bud, men jeg må
> ikke reklamere i denne gruppe

Nu spurgte jeg jo efter konkrete steder, så reklamer er fint :)
Ellers kan jeg nås med gode råd pr. mail.

Tak for svar!

/Anders