Roskilde får nyt IT-Hus for iværksættere
Fra : Jakob

Dato : 22-02-02 16:32

Firmaet IBW i Roskilde har oprettet flotte faciliteter til et nyt IT
iværksætter hus for unge energiske iværksættere der ønsker opstart hér og
nu! Det nye IT-Hus er beliggende på attraktiv strøgadresse i Roskilde
Centrum, med kun 5 min. til nærmeste tog og bus.

Bag projektet står Jakob Adeltoft der selv er energisk iværksætter og nu
realiserer sin drøm om et nonprofit IT iværksætter hus for unge mennesker
med nystartede ideer og projekter.

Jakob siger "Jeg ved hvor svær en opstart kan være og hvor vigtigt det er
med konstant ping-pong i udviklings situationer. Personligt, har jeg for år
tilbage, siddet med mine ideer i min 2-værelses lejlighed og programmeret
til ud på de sene nattetimer og savnede da et godt og solidt netværk og
muligheden for at trække på ekstern expertise."

Yderligere siger han ".med dette IT-Hus, prøver jeg at skabe de forhold jeg
selv har manglet i opstartsfasen samt at opbygge et solidt netværk hvor vi
kan trække på hinandens ekspertise."

Han supplerer "Jeg har selv været hele møllen igennem og hvis det ikke havde
været for en god opsparing og en farmand der også var med på ideen, havde
jeg aldrig stået, hvor jeg står i dag."

IT-Huset henvender sig til iværksættere indenfor IT branchen, der på
baggrund af en idé eller et allerede udviklet produkt, ønsker at starte op
uden at skulle satse hus og hjem eller børneopsparing for at kunne etablere
sig i pæne kontor- og møde lokale faciliteter.

En lejer vil typisk være indenfor en af nedenstående kategorier

a.. Programmør
b.. Web Designer
c.. Animator
d.. Grafisk Designer
e.. etc.
IT-Huset stiller alle de nødvendige faciliteter til rådighed, hvor
iværksætterne ikke skal tænke på variable udgifter som f.eks. Internet,
varme, el, papir, fax etc. - dem styrer IT-Huset.

IT-Huset leverer en komplet arbejdsplads (dog ikke PC) samt adgang til en
række fælles faciliteter som Internet adgang, netværk, printer, mødelokale,
storskærmsprojektor, køkken, toilet, parkering etc.

Skulle nogen være interesseret er de velkomne til at kontakte Jakob
Adeltoft, på e-mail jva@ibw-sol.com eller telefon 46 32 68 68.

Med venlig hilsen,
Jakob Adeltoft

IBW
Algade 22
4000 Roskilde

www.webproof.dk

Fra : Peter G C

Dato : 22-02-02 17:36

"Jakob" <jakob@adeltoft.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Centrum, med kun 5 min. til nærmeste tog og bus.
>
> Bag projektet står Jakob Adeltoft der selv er energisk iværksætter og nu

Dine reklamer hører ikke til her.

/Peter

--
http://www.grauslund.com