RR - MotoGP - McCoy ude efter crash :-(
Fra : Michael K. S.

Dato : 22-02-02 15:20

Ser desværre ikke så godt ud,var ellers godt på vej men er nu nok ude
i de første par løb mindst,se mere her :

http://www.motogp.com/Site/main/news_full_story.jsp?IDEdition=7442

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 25-02-02 07:54

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> wrote in article
<irkc7ush9og15ust6bceo6k0oghekl5vaq@4ax.com>...
> Ser desværre ikke så godt ud,var ellers godt på vej men er nu nok ude
> i de første par løb mindst,se mere her :
>
> http://www.motogp.com/Site/main/news_full_story.jsp?IDEdition=7442

Øv...!

Nu var han ellers tilbage i storform efter sidste års lidt slatne sæson.
Så må vi jo bare vente endnu længere på at se og høre ham på 4Teren. Havde
ellers glædet mig en del til at se (og høre!)ham brænde den sidelæns
igennem svingene.

--
Mikkel

Fra : Michael K. S.

Dato : 25-02-02 12:22

On 25 Feb 2002 06:53:40 GMT, "Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk>
wrote:

>Øv...!
>
>Nu var han ellers tilbage i storform efter sidste års lidt slatne sæson.

Ja - det er skidt

>Så må vi jo bare vente endnu længere på at se og høre ham på 4Teren.

Temmelig længe - specielt da Red Bull Yamaha teamet bruger sidste års
YZR500'ere ) ...iøvrigt er hans udtalelser ikke så optimistiske må
man sige - first surgery,then let's see,ævs.

> Havde
>ellers glædet mig en del til at se (og høre!)ham brænde den sidelæns
>igennem svingene.

U and me both bro'.

-M
Nulla in mundo pax sincera...

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 25-02-02 13:17

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> wrote in article
<v87k7u4pt0volkd9r53nk9rnept6i84v6p@4ax.com>...

> Temmelig længe - specielt da Red Bull Yamaha teamet bruger sidste års
> YZR500'ere )

Huh?!? Jeg var ellers overbevist om at han også havde fået en 4Ter, men
det har nok været inden morgenkaffen jeg har læst det