Køb af værkstedshåndbog SV650S
Fra : Mads Kristiansen

Dato : 22-02-02 12:04

Jeg har givet fortabt...
lede lede - nej...
lede lede lede - *gisp* 950 kr!!!

Er der nogen som har et link til en online version, eller kender i en
billigere forhandler??
Den kan da ikke koste så meget overalt?

--
Mads Kristiansen

Fra : Lasse Stolz

Dato : 22-02-02 13:53

Smut hen på http://www.svrider.com og klik dig ind under menupunktet
"Store/Downloads". Ca. midt på siden ligger der 4 filer under overskriften
SV Microfiche, som du kan downloade. Tror det er hvad du søger...

BTW siden er klart et besøg værd for alle SV-kørerer!

/Lasse Stolz
SV650S 2001

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 22-02-02 20:04

Jo det var da et skridt på vejen
Tak for det!

Så mangler jeg bare lige at skrive et indlæg til "dem derovre" om man kan få
forlygter med 2 x nærlys; det har der vist været en del snak om.....

Fra : Peter Graff

Dato : 24-02-02 10:57

Jeg har købt en instruktionsbog/manual til min SV'er hos Enghave mc, den
kostede 498 kr og her er alt hvad jeg kan se man skulle få brug for.

MVH

Peter Graff