Rytterlys erfaringer og producenter
Fra : Anders Grønne

Dato : 22-02-02 09:27

Er der nogen her i gruppen der har erfaringer med ryttelys, jeg kan intet
finde på nettet.

Ikke engang en producere er det muligt at finde, der må da findes nogen
elementer til formålet.

Håber der er nogen der kan hjælpe, meget gerne med en link.

/AG

Fra : Rene

Dato : 22-02-02 12:52

Hvad er rytterlys ????

Rene

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 22-02-02 17:33

"Rene" <_Remove_rene_pryning@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er rytterlys ????

Det kan findes på nettet.
På Nørre Alslev skole har de et tag der "krones af et langsgående rytterlys,
der giver godt og rigeligt dagslys til fællesrummet."
Og på siden http://www.tmesterdf.dk/ovenlys.html kan du se hvordan de ser
ud.

Nåååh, det er så'n no'n

Poul Erik Jørgensen
der for 5 minutter siden ikke anede hvad rytterlys er.

Fra : H. Olesen

Dato : 26-02-02 20:26

On Fri, 22 Feb 2002 17:32:49 +0100, "Poul Erik Jørgensen"
<JR@fc.aalborghus.dk> wrote:

> [...]
>
>Nåååh, det er så'n no'n
>
>Poul Erik Jørgensen
>der for 5 minutter siden ikke anede hvad rytterlys er.

Men ved du det nu? - jeg gør ikke.....

......Så også Kats svar

On Fri, 22 Feb 2002 12:29:04 +0100, "Kat" <katras@REMOVETHISofir.dk>
wrote:

>Jeg har da redet i mange år - også med lys. Og det er svært at
>finde noget om rytterlys på nettet, men enhver rytterbutik med
>respekt for sig selv har lygter til salg.

>findes nogen
>
>Prøv at kigge her:
>http://www.ingdams.dk/dk/katalog2001/images/d66.jpg
>De sender gerne et katalog.
>De sælger også pr. postordre.

Forvirringen er totalt.... snakker vi om heste eller ovenlys?

--
mange havehilsener Helle
http://www.havesiden.dk

Fra : Kat

Dato : 22-02-02 12:29

"Anders Grønne" skrev:

> [...]

respekt for sig selv har lygter til salg.

> Ikke engang en producere er det muligt at finde, der må da

---
www.symbiose.subnet.dk
Fysisk og psykisk sundhed
Forkæl dig selv eller din nærmeste

Fra : Christa Andersen

Dato : 24-02-02 19:45

Min første tanke var:
Hvad med at prøve hestepærer?

Sorry - jeg ku´ ikke dy mig

Hilsen Christa

---

Fra : Anders Grønne

Dato : 26-02-02 23:55

> [...]
> elementer til formålet.
>
> Håber der er nogen der kan hjælpe, meget gerne med en link.

Jeg tror jeg prøver at svare på mit eget indlæg, nu da jeg også kan sende
meddelelser igen.

Det jer er ude efter er ikke lys på heste, men godt forsøg. Nej, det er et
glas parti i rygningen af huset. Man skifter de øverste 2-3 rækker tegl og
rygnings teglet ud med et glas parti.

Det jeg savner, er et præfabrikat, hvor men kan købe nogen færdige elementer
så men kan designe det som man vil. Jeg tro efter hånden ikke det findes.
Man kunne selvfølelige ringe efter en tømmer, jeg har bare på fornemmelsen
det blir´ så frygteligt dyrt.

Håber forvirringen er over og evt. at der er nogen der kan komme med et par
guldkorn.

/AG