/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Peugeot 307 GXX.
Fra : Bjørn Jørvad


Dato : 22-02-02 01:36

Hvornår mon Peugeot præsenterer deres GTI-version af potten?

De har jo et eftermæle at leve op til.fra den 6-gears 167 Hk´s stærke gamle
potte.

Mon det bliver med 180 Hk eller en skarp 200 Hk´s racer og hvad vil den mon
komme til at koste?

Et lille link:
http://pub45.ezboard.com/fpeugeot307frm4.showMessage?topicID=2.topic

--
Mvh
Hr. Bjørn



 
 
Bjørn Jørvad (22-02-2002)
Kommentar
Fra : Bjørn Jørvad


Dato : 22-02-02 01:37


"Bjørn Jørvad" <ursusmajor@FJERNDETTEpost3.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3c759263$0$17209$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

KLIP

SORRY - Det var vist en værre smutter....

--
Mvh
Hr. Bjørn



Jørgen Rasmussen (22-02-2002)
Kommentar
Fra : Jørgen Rasmussen


Dato : 22-02-02 23:05

"Bjørn Jørvad" wrote:

> Hvornår mon Peugeot præsenterer deres GTI-version af potten?

Har du hørt at indlæg kan slettes.? Prøv det.!!
Hvorfor ikke bare slette dit indlæg istedet for at sende et mere.?

(Jeg har set flere gøre det samme som dig. Måske er det mig der bare er lidt
"dum".?)

Mvh.- Jørgen
--
Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/



Henning Lund (23-02-2002)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 23-02-02 14:22

Jørgen Rasmussen skrev:

>"Bjørn Jørvad" wrote:
>
>> Hvornår mon Peugeot præsenterer deres GTI-version af potten?
>
>Har du hørt at indlæg kan slettes.? Prøv det.!!
>Hvorfor ikke bare slette dit indlæg istedet for at sende et mere.?
>
>(Jeg har set flere gøre det samme som dig. Måske er det mig der bare er lidt
>"dum".?)
>
>Mvh.- Jørgen

Jamen det kan jo være at internetudbyderne vil til at forhandle biler,
varehusene vi da, så hvorfor ikke?
--
Mvh/best regards
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/
..

Bjørn Jørvad (23-02-2002)
Kommentar
Fra : Bjørn Jørvad


Dato : 23-02-02 15:12


"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en meddelelse
news:3C76C082.DA420E5@aa.sa.dk...

KLIP

> Har du hørt at indlæg kan slettes.? Prøv det.!!

Det har jeg da.....virker det?

--
Mvh
Hr. Bjørn



Flemming Lynggaard (23-02-2002)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 23-02-02 15:31


"Bjørn Jørvad" <ursusmajor@FJERNDETTEpost3.tele.dk> wrote in message
news:3c77a65a$0$17242$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en meddelelse
> news:3C76C082.DA420E5@aa.sa.dk...
>
> KLIP
>
> > Har du hørt at indlæg kan slettes.? Prøv det.!!
>
> Det har jeg da.....virker det?
>

Ja da det sker

F



Thomas H. (24-02-2002)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 24-02-02 20:25


"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en meddelelse news:3C76C082.DA420E5@aa.sa.dk...
> "Bjørn Jørvad" wrote:
>
> > Hvornår mon Peugeot præsenterer deres GTI-version af potten?
>
> Har du hørt at indlæg kan slettes.? Prøv det.!!
> Hvorfor ikke bare slette dit indlæg istedet for at sende et mere.?


TDC-kunder kan ikke slette indlæg i binære grupper!
Og supporterne er pisseligeglade....

Thomas H. - www.thhe.dk





John Hinge (25-02-2002)
Kommentar
Fra : John Hinge


Dato : 25-02-02 12:50

On 24 feb 2002 Thomas H. was heard to say:

> TDC-kunder kan ikke slette indlæg i binære grupper!
> Og supporterne er pisseligeglade....
>
Thomas, vi *har* forstået du ikke kan lide os.
Du har også antydet at du *har* fundet dig en ny udbyder
du kan lege med..
Vil du så ikke gøre os den tjeneste bare at ignorere indlæg der
handler om TDC, eller evt poste et oprop til dig selv inde
i mudderet. Det vil spare megen tid og hjælpe betragteligt
på blodtrykket.

En seriøs debat om hvorvidt kunder hos bestemte udbydere kan
cancle eller ej, og om hvorfor det er således, kunne være ganske
interessant, i f.eks. dk.admin.netikette ? Men jeg tror mange er
ganske forudindtagede over for din seriøsitet i en sådan debat.

FUT : dk.snak.mudderkastning

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
Respect. Power. Chicks. Pick any two.
http://www.spoon.dvd-klub.dk

Thomas H. (25-02-2002)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 25-02-02 17:59


"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> skrev i en meddelelse news:Xns91C082922424ASHAYERA@193.88.15.201...

> Thomas, vi *har* forstået du ikke kan lide os.

Godt set, men hvorfor prøver TDC ikke at holde på
kunder der flygter pga. elendig kundeservice, i stedet
for at grine når de vil betale deres 4500,- et andet sted?
...sær firmapolitik!


> Vil du så ikke gøre os den tjeneste bare at ignorere indlæg der
> handler om TDC

Nix, jeg prøver at advare andre, imod at falde i deres reklamefælde!

, eller evt poste et oprop til dig selv inde
> i mudderet. Det vil spare megen tid og hjælpe betragteligt
> på blodtrykket.


Folk skal sgu vide hvordan det er!


> En seriøs debat om hvorvidt kunder hos bestemte udbydere kan
> cancle eller ej, og om hvorfor det er således, kunne være ganske
> interessant, i f.eks. dk.admin.netikette ?


Hvorfor ikke i TDCs egen gruppe om news ???
Men der blev man også latterliggjort, fordi man nævnte
at i havde et problem...


Men jeg tror mange er
> ganske forudindtagede over for din seriøsitet i en sådan debat.

Jeg er skam seriøs nok, men det kniber gevaldigt for TDC folk, der
er så forudindtaget, at de kalder deres kunder "Porno-Junkier" hvis
de bruger en binær gruppe! Hvad fanden er dog det for en indstilling?


> FUT : dk.snak.mudderkastning

ændret!








Allan Joergensen (25-02-2002)
Kommentar
Fra : Allan Joergensen


Dato : 25-02-02 19:55

Thomas H. <thhe@sol.dk> wrote:

> Jeg er skam seriøs nok, men det kniber gevaldigt for TDC folk, der
> er så forudindtaget, at de kalder deres kunder "Porno-Junkier" hvis
> de bruger en binær gruppe! Hvad fanden er dog det for en indstilling?

Er binære grupper da andet end pr0n, warez og ulovlig musik?

--
Allan Joergensen aka [DW] on eu.openprojects.net

"Seven, Eight, Better stay up late..."-Elm St. Children

Thomas H. (25-02-2002)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 25-02-02 20:55


"Allan Joergensen" <dw@nowhere.dk> skrev i en meddelelse news:slrna7l239.26k.dw@dustpuppy.nowhere.dk...


> Er binære grupper da andet end pr0n, warez og ulovlig musik?

Er du ansat hos TDC ?
Ja, jeg poster(eller prøver på) f.eks. meget i dk.binaer.motor , og det er
tit egne fotos osv. Så kan du vælge som mange andre at grine og sige,
biler er da noget røvkedeligt pis! Men folk er nu engang forskellige!
Så når man prøver at udrette noget seriøst, og bliver kaldt porno-junkie,
af folk som får deres løn pga. at der er kunder der betaler til deres firma,
synes jeg bunden er nået mht. kundepolitik.

Thomas H.



Knud Gert Ellentoft (26-02-2002)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 26-02-02 00:14

Mon, 25 Feb 2002 20:54:42 +0100, skrev "Thomas H."
<thhe@sol.dk>:

>Ja, jeg poster(eller prøver på) f.eks. meget i dk.binaer.motor , og det er
>tit egne fotos osv.

Hvorfor ikke bruge din hjemmesideplads til den slags? det er da
nemmere at kunne linke direkte til et billede samt at de i
nyhedsgrupper fylder ca. 1/3 mere end på en server.
--
med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Thomas H. (26-02-2002)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 26-02-02 18:13


"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:q6hl7u8mkb7q2finrfmv1vmft530je9ji9@dtext.news.tele.dk...
> Mon, 25 Feb 2002 20:54:42 +0100, skrev "Thomas H."
> <thhe@sol.dk>:
>
> >Ja, jeg poster(eller prøver på) f.eks. meget i dk.binaer.motor , og det er
> >tit egne fotos osv.
>
> Hvorfor ikke bruge din hjemmesideplads til den slags? det er da
> nemmere at kunne linke direkte til et billede samt at de i
> nyhedsgrupper fylder ca. 1/3 mere end på en server.


Det er jo ikke TDC's opgave, at fortælle mig hvordan jeg skal
gøre fordi deres server ikke virker! Men den bliver da også
brugt flittigt, bare ikke til større ting.





Knud Gert Ellentoft (26-02-2002)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 26-02-02 18:16

Tue, 26 Feb 2002 18:13:05 +0100, skrev "Thomas H."
<thhe@sol.dk>:

>Det er jo ikke TDC's opgave, at fortælle mig hvordan jeg skal
>gøre fordi deres server ikke virker!

Uanset om deres server virker eller ej, så er det nu smartere med
filer på en server, der er beregnet til det.
--
med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Thomas H. (26-02-2002)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 26-02-02 20:33


"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:8kgn7u4vtjrmagqa83eqnk0k0ma8d02fs3@dtext.news.tele.dk...
> Tue, 26 Feb 2002 18:13:05 +0100, skrev "Thomas H."
> <thhe@sol.dk>:
>
> >Det er jo ikke TDC's opgave, at fortælle mig hvordan jeg skal
> >gøre fordi deres server ikke virker!
>
> Uanset om deres server virker eller ej, så er det nu smartere med
> filer på en server, der er beregnet til det.

Som sagt, jeg har ikke ubegrænset plads på min side!
Og mange andre har maxtrafikgrænser på deres hjemmesider, så er det
altså ikke sagen, at lægge et videoklip på 5 MB ud, og sige, værs'go
at hent!



Allan Joergensen (27-02-2002)
Kommentar
Fra : Allan Joergensen


Dato : 27-02-02 08:02

Thomas H. <thhe@sol.dk> wrote:

> Som sagt, jeg har ikke ubegrænset plads på min side!
> Og mange andre har maxtrafikgrænser på deres hjemmesider, så er det
> altså ikke sagen, at lægge et videoklip på 5 MB ud, og sige, værs'go
> at hent!

Hvorfor betaler du dig så ikke fra det?

--
Allan Joergensen aka [DW] on eu.openprojects.net

"Pentiums sure are fast...and the anwser is...256"(wink,right terry)

Allan Joergensen (26-02-2002)
Kommentar
Fra : Allan Joergensen


Dato : 26-02-02 09:26

Thomas H. <thhe@sol.dk> wrote:

>> Er binære grupper da andet end pr0n, warez og ulovlig musik?
> Er du ansat hos TDC ?

Nej, jeg arbejder faktisk hos en af deres konkurrenter.

> Ja, jeg poster(eller prøver på) f.eks. meget i dk.binaer.motor , og det er
> tit egne fotos osv. Så kan du vælge som mange andre at grine og sige,
> biler er da noget røvkedeligt pis! Men folk er nu engang forskellige!

Jeg synes ikke biler er kedelige. Det er sundt at være paranoid, men
overdriver du ikke?

> Så når man prøver at udrette noget seriøst, og bliver kaldt porno-junkie,
> af folk som får deres løn pga. at der er kunder der betaler til deres firma,
> synes jeg bunden er nået mht. kundepolitik.

Faktum er (og det kan jeg nemt bevise) at størstedelen af trafikken i
binære grupper er "pr0n, warez og ulovlig musik".

--
Allan Joergensen aka [DW] on eu.openprojects.net

"At the rate you read, the murderer will escape." -- Winchester to BJ

Thomas H. (26-02-2002)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 26-02-02 18:11


"Allan Joergensen" <dw@nowhere.dk> skrev i en meddelelse news:slrna7mhk7.dos.dw@dustpuppy.nowhere.dk...

> Jeg synes ikke biler er kedelige. Det er sundt at være paranoid, men
> overdriver du ikke?

Nææ, jeg har bare hørt det før, når folk ikke har flere argumenter,
at det er da også noget underligt noget at bruge tiden på osv.
Derfor skrev jeg som jeg skrev.


> > Så når man prøver at udrette noget seriøst, og bliver kaldt porno-junkie,
> > af folk som får deres løn pga. at der er kunder der betaler til deres firma,
> > synes jeg bunden er nået mht. kundepolitik.
>
> Faktum er (og det kan jeg nemt bevise) at størstedelen af trafikken i
> binære grupper er "pr0n, warez og ulovlig musik".


Muligt, men derfor er det stadig utilfredsstillende, at bliver kaldt de ting,
når man roder rundt i seriøse grupper, og oplever problemerne der!
Tænk hvis en bilforhandler kalder en kunde for rocker, halvkriminel,
eller skattesvindler, fordi det typisk er den type mennesker der køber
lige netop den slags bil..






Martin Højriis Krist~ (26-02-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 26-02-02 18:33

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:a5gfjd$ji6$1@sunsite.dk...
> Muligt, men derfor er det stadig utilfredsstillende, at bliver kaldt
de ting,

Kan du ikke komme med et msg-id til det indlæg hvor nogen har kaldt
_dig_ pornojunkie?
Mange (også mig) har kaldt _den gennemsnitlige bruger_ af binært flaf
for noget lignende, for det er et faktum

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Thomas H. (26-02-2002)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 26-02-02 20:30


"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev i en meddelelse
news:3c7bc6d3$0$17212$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Kan du ikke komme med et msg-id til det indlæg hvor nogen har kaldt
> _dig_ pornojunkie?
> Mange (også mig) har kaldt _den gennemsnitlige bruger_ af binært flaf
> for noget lignende, for det er et faktum


Når du eller andre, ikke tager mit og andre brugere af dk.binaer.motor's problemer
seriøst, og i samme sætning siger at binære grupper kun bliver brugt af pornojukier,
mener jeg også jeg bliver sat i samme bås!

Men jeg er 100% sikker på, at den mest ubehøvlet af dem alle Sonny T. et-eller-andet,
har kaldt mig det direkte.





Martin Højriis Krist~ (26-02-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 26-02-02 20:37

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:a5gnla$mi0$1@sunsite.dk...
> > Kan du ikke komme med et msg-id til det indlæg hvor nogen har kaldt
> > _dig_ pornojunkie?
> Når du eller andre, ikke tager mit og andre brugere af
dk.binaer.motor's problemer
> seriøst, og i samme sætning siger at binære grupper kun bliver brugt
af pornojukier,
> mener jeg også jeg bliver sat i samme bås!

tjaa, du tilhører i så fald også en forsvindende lille del af binære
brugere der slet ikke bruger warez/porn

> Men jeg er 100% sikker på, at den mest ubehøvlet af dem alle Sonny T.
et-eller-andet,
> har kaldt mig det direkte.

Det er jeg 99% sikker på at han ikke har. Havde du et msg-id?

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Thomas H. (26-02-2002)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 26-02-02 20:44


"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev i en meddelelse
news:3c7be3b8$0$17267$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> tjaa, du tilhører i så fald også en forsvindende lille del af binære
> brugere der slet ikke bruger warez/porn

Jeg tror faktisk at der er en del der prøver at bruge dk.binaer som
det den egentlig er til !



> > Men jeg er 100% sikker på, at den mest ubehøvlet af dem alle Sonny T.
> et-eller-andet,
> > har kaldt mig det direkte.
>
> Det er jeg 99% sikker på at han ikke har. Havde du et msg-id?


Jeg orker ikke at kigge efter det, men med hans normale stil overfor
kunder, hvordan kan du så være så sikker på det??




Martin Højriis Krist~ (26-02-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 26-02-02 20:59

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:a5goeb$ou6$1@sunsite.dk...
> > Det er jeg 99% sikker på at han ikke har. Havde du et msg-id?
> Jeg orker ikke at kigge efter det, men med hans normale stil overfor
> kunder, hvordan kan du så være så sikker på det??

Jeg har ikke set ham kalde specifikke folk noget i den stil.

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Thomas H. (26-02-2002)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 26-02-02 22:31


"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev i en meddelelse
news:3c7be8e6$0$17210$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg har ikke set ham kalde specifikke folk noget i den stil.


Nå, men det har jeg!



Martin Højriis Krist~ (26-02-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 26-02-02 22:41

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:a5gunf$fmj$1@sunsite.dk...
> > Jeg har ikke set ham kalde specifikke folk noget i den stil.
> Nå, men det har jeg!

Men så er det jo mig der tager fejl. Det var det msg-id vi kom fra ??

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Morten Kjaer Nielsen (26-02-2002)
Kommentar
Fra : Morten Kjaer Nielsen


Dato : 26-02-02 22:41

"Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote Tue, 26 Feb 2002 20:43:41 +0100 :

>dk.binaer som
>det den egentlig er til !

Det er ikke min oplevelse.

dk.binaer bør kun bruges når man ikke har andre muligheder for at
henvise til en given binaer fil.


--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/
- Ny på usenet ? start eventuelt på http://www.usenet.dk/
- Disclaimer findes på http://disclaimer.gummiand.dk/

Morten Birkelund (01-03-2002)
Kommentar
Fra : Morten Birkelund


Dato : 01-03-02 14:22

"Morten Kjaer Nielsen" <spamtrap.fra.04082001@gummiand.dk> wrote in message
news:470o7u85r3mm7r39ohbii0ng5ke1q35cmi@news.worldonline.dk...

> dk.binaer bør kun bruges når man ikke har andre muligheder for at
> henvise til en given binaer fil.

Kunne man ikke bare fjerne dem helt, alle har vel efterhånden et andet sted
at gøre af deres ting, og det ville medføre at alle de andre news feeds
ville køre væsenligt bedre.

--
Morten



Morten Kjaer Nielsen (01-03-2002)
Kommentar
Fra : Morten Kjaer Nielsen


Dato : 01-03-02 14:46

Den Fri, 1 Mar 2002 14:22:00 +0100 skrev "Morten Birkelund"
<mortendb@spamcop.net> :

>Kunne man ikke bare fjerne dem helt

Subscribe!!!!!!!


--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/
- Disclaimer findes på http://disclaimer.gummiand.dk/
Nollaig shona duit

Rudi Stegen (01-03-2002)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 01-03-02 21:27

Hej Morten Kjaer Nielsen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

>>Kunne man ikke bare fjerne dem helt
>
> Subscribe!!!!!!!

Det er du ikke alene om.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste