Nogle erfaringer med "moto-plus accessorie~
Fra : Foo Bar

Dato : 22-02-02 00:29

Halløj i stuerne!

Går sårn' rundt og ville gerne udskifte min gamle BMW-System3 styrthjelm med
en ny og det skal selvfølgelig (!?) være med en Arai - ingen diskussion om
dén sag! Mine jydske aner er dog ikke helt mundlamme, da det under ingen
omstændigheder kunne falde mig ind at betale de priser som danske
forhandlere forlanger for den slags (+ 5 kkr.)

Løsningen er selvfølgelig at handle på internettet - og her er jeg faldet
over et firma der sælger 'de gode sager' til en *usædvanlig* (næsten
mistænkelig!) lav pris - og ville derfor lige høre om der var nogen der
havde erfaringer (gode såvel som dårlige) med dem..??

Der er tale om "Moto-Plus Accessories" (i England), der påstår at de vil
sælge en "Arai Quantum/f" (monokrom) for GPB 249,- (normalpris ca. GBP
330,-) eller en "RX-7 RR IV" for GBP 319,- (normalpris ca. GBP 450,-). Da de
bor i UK skal man jo hverken betale moms eller told - og så er transporten
jo møj billigere oss' - plus at varen typisk når frem i løbet af et par dage
istedet for et par uger.

- Og nej! Jeg har ikke økonomiske interesser i firmaet..!

Claus. (Hvis CBR600F2 er sneet inde... Damn!)

PS. Skulle nogen få lyst til at kigge, så er adressen på firmaet:
http://www.moto-plus-accessories.com/co_uk/index.htm

Fra : peterl

Dato : 25-02-02 16:43

Jeg kunne også godt tænke mig at høre om nogle erfaringer med dem...

Eller kan du jo prøve hér:
http://www.motorbikebob.com/
eller evt. hér:
http://www.dicksonshonda.co.uk/
(jeg har mailet med Dicksons, men de er uendelig lang tid om at svare. Min
søster som bor derovre har talt med dem pr. telefon, og de virker iflg.
hende meget okay, det jeg var ude efter var desværre bare udsolgt)

-PeterL

Fra : Foo Bar

Dato : 26-02-02 22:41

> Jeg kunne også godt tænke mig at høre om nogle erfaringer med dem...

Sendte en mail til deres engelske 'web-forretning' og mindre end 24 timer
svarede deres tyske forretning, at de havde den ønskede vare på lager,
hvilket jo synes OK-agtigt. Så langt så godt!

Jeg har sendt en bestilling på en hjelm her til aften (pris uden transport
ca. DKR 2950,- imod en listepris herhjemme på ca. 4300,-) - og jeg skal nok
huske at vende tilbage med en anmeldelse!

Claus (forhåbentlig snart Arai-iklædt - hellere end snydt for 3
kilo-kroner...)

Fra : peterl

Dato : 27-02-02 15:36

Jeg skrev til deres tyske site, som svarede få timer efter. 22,50 ? for
forsendelse for en hjelm og et par støvler.
Det lyder for lækkert...

Der vil være Dainese og Spyke tøj på sitet fra næste uge.

Fra : peterl

Dato : 27-02-02 19:36

Det var 22,50 Euro...

-PeterL

Fra : Armand

Dato : 28-02-02 16:55

peterl <pvl@ioi.dk> skrev i en
> Det var 22,50 Euro...

Jeg havde også kun et "?", trods det at mit tegnsæt kán skrive "Euro"
Hvad sker der mon undervejs? Er det OE der endnu ikke kan håndtere den
nye valuta? :-/
Jeg sætter lige et par andre valuta-tegn for at se hvorvidt de ryger på
skærmen : £ - for: Pund og $ - for: Dollars!

--
Armand.

Fra : Morten D

Dato : 04-03-02 19:57

Foo Bar skrev i meddelelsen
<3c7582b8$0$89105$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
>jo møj billigere oss' - plus at varen typisk når frem i løbet af et par

Jeg kiggede efter en Caberg Plus hjelm til min kæreste og fandt at deres
pris på 85 pund var meget attraktiv.

Hjelmen blev bestilt d. 19/2 - 02 og er i dag arriveret.

Pengene er iøvrigt ikke trukket fra min konto endnu......

Det der undrede mig, var at hjelmen er blevet sendt fra Tyskland, trods at
bestillingen blev foretaget via en engelsk hjemmeside.....?

Nå, men det vigtigste er jo at hjelmen er kommet og min kæreste er meget
glad

Venligst,
Morten