K: thai bath
Fra : manse

Dato : 21-02-02 23:55

hejsa
Hvis nogen skulle ligge inde med thaibath de ikke har fået vekslet fordi det
ikke kan betale sig,vil jeg gerne købe dem også småpenge
nu håber jeg ikke det gør noget jeg skriver det herinde.da det var
nærliggende i fritid rejse,

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-02-02 00:37

"manse" <fuck-tdc-de-iidioter@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> nu håber jeg ikke det gør noget jeg skriver det herinde.da det var
> nærliggende i fritid rejse,

Køb og salg hører til i markedsgrupperne og ikke i debatgrupperne, -
kunne der måske være nogen der ville være fristet til at sige )

Jeg overvejer at få undersøgt muligheden for et længerevarende ophold
ude på de kanter, - er der mon nogen der kender til nogle forholdsvis
billige pensionater eller lignende, der er til at betale for en fattig
førtidspensionist der godt kunne tænke sig et par måneders ophold i
sol og varme i en kold tid?

Andreas Falck - ICQ 108 480 093
--
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : manse

Dato : 23-02-02 01:02

hejsa Andreas

Jeg ved et godt og billigt sted i jomtien, 300bath om dagen 2100 bath om
ugen 7000 for en måned det er ca 1400 kr for en måned.
det ligger lige udenfor pattaya

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-02-02 11:32

> Jeg ved et godt og billigt sted i jomtien, 300bath om dagen 2100
> bath om ugen 7000 for en måned det er ca 1400 kr for en måned.
> det ligger lige udenfor pattaya

Vi du ikke godt svare UNDER det du svarer på, og klippe alt
unødvendigt bort, - se http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Og så mange tak for din oplysning, - men kan du fortælle mere om dette
sted. Og måske lidt om hvordan man billigst kommer fra Danmark og
derned?

Fra : Eliasen

Dato : 25-02-02 19:31

> Og så mange tak for din oplysning, - men kan du fortælle mere om dette
> sted. Og måske lidt om hvordan man billigst kommer fra Danmark og
> derned?

Din tur til Thailand kan jeg ikke hjælpe dig med, men når du ER ankommet til
Don Muang-lufthavnen udenfor Bangkok, kan du med fordel leje en minibus
eller en udenbys taxi (ikke de alm. taxier og *slet* ikke en tukh-tukh) :)

En tur til Pattaya kan gøres for ca. 300 kr. (der er 180 km.), men det er
*ikke* i Pattya du bør opholde dig. Byen er befængt med alt det grimmeste
man kan sige om Thailand. Det er til gengæld i selve byen du skal finde de
kontorer, der udlejer lejligheder og huse i Jomtien eller rettere i Jomtien
Nivate. Det er et - efterhånden voksende - appendiks til Pattaya, men med
overvejende lokale beboere. Fra Pattaya til Jomtien er der ca. 3-4 km.
Husene udlejes af tyskere og englændere, til ganske fornuftige priser som
nævnt af Manse.

Med udgangspunkt i Jomtien er der en storslået natur i egnen omkring kysten
og det er let at komme i kontakt med de lokale beboere, der gerne hjælper
dig med dagligdags gøremål som indkøb osv.

Ta' en tur på Google og se hvad du kan finde. Priserne er sæsonafhængige, og
absolut dyrest nu hvor sommeren er over dem.

Go' tur!

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-02-02 16:41

"Eliasen" <eliasen_remove@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> [...]
> ankommet til Don Muang-lufthavnen udenfor Bangkok, kan du
> med fordel leje en minibus eller en udenbys taxi (ikke de alm.

[ klip ]

Takker mange gange for oplysningerne, og undskyld at jeg først
reagerer nu. Men bedre sent end aldrig

Med venlig hilsen