Hjælp til frontpage 2000
Fra : Kragh

Dato : 21-02-02 23:23

Hej jeg håber der en der kan hjælpe med følgende:

I frontpage 2000 er der under menuen funktioner et punkt som hedder
sikkerhed feltet er i mit tilfælde gråt (nedtonet) og jeg har forgæves
prøvet om jeg kan aktivere det men kan ikke finde det sted hvor det skal
gøres.

Mit problem er det at jeg udgiver min hjemmmeside med frontpage 2000 og
vedligeholder den også i det program, men for nylig må jeg ha' foretaget en
handling, som jeg ikke er bekendt med, for på sider med forskellige forms
f.eks til at sende forespørgsler med fremkommer en boks med brugernavn og
adgangskode som man skal taste ind for at få lov til at sende en besked fra
hjemmesiden og det er jo ikke særlig smart og desværre kan jeg ikke
umiddelbart lokalisere hvor jeg får rettet dette.

Håber der her er en venlig sjæl som kan hjælpe

Med venlig hilsen
Niels H. Kragh
nh-kragh@mail1.stofanet.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-02-02 00:38

Thu, 21 Feb 2002 23:23:21 +0100, skrev "Kragh"
<nh-kragh@mail1.stofanet.dk>:

>Håber der her er en venlig sjæl som kan hjælpe

Det kan de sikkert i news:dk.edb.internet.webdesign.frontpage,
det er der de kender til FP.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Borge

Dato : 22-02-02 00:53

"Kragh" <nh-kragh@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> I frontpage 2000 er der under menuen funktioner et punkt som hedder
> sikkerhed...

Prøv at spørge i news:dk.edb.internet.webdesign.frontpage, der ved de
sådan noget.