Pinnacle DC10+ og WinXP
Fra : Troels

Dato : 21-02-02 23:43

Hej
Jeg har lige investeret i et Pinnacle DC10+ kort, for derefter at finde ud
af at det slet ikke kan bruges under XP endnu, da der ikke findes nogle
drivere ud over en betaversion. Med den betaversion har jeg under
enhedshåndteringen fundet et kort der hedder "Pinnacle DC10plus, Motion-JPEG
VideoIO Board", så der ser jo udemærket ud. Jeg kan dog stadig ikke capturer
fra Studio 7 (også en betaversion opdateret fra Pinnacles hjemmeside, da
Studio 7.07 ikke kan capturer under XP), men jeg ville hører om nogen skulle
kende til andre videoredigeringsprogrammer man kan prøve med?

/Troels

Fra : MOGENSEN

Dato : 27-02-02 07:17

der er en beta nu 27/02 7.711 mvh johnny

Fra : Troels

Dato : 27-02-02 16:10

> der er en beta nu 27/02 7.711 mvh johnny

Ok, så har jeg prøvet at installere den, dog uden det store held.
HAr du nogen erfaringen med programmet + kortet, så du evt. kan give nogle
tips?

/Troels

Fra : MOGENSEN

Dato : 27-02-02 23:18

du skal købe en pinnacle studio version 7 upgrade og install . 500-600 kr .
og delete dine win 98/me og plus 10 drevers.
dawlod 7.711 fra pinnacle og install den . mvh johnny

Fra : Troels

Dato : 28-02-02 20:15

> du skal købe en pinnacle studio version 7 upgrade og install . 500-600 kr
..
> og delete dine win 98/me og plus 10 drevers.
> dawlod 7.711 fra pinnacle og install den . mvh johnny

Yes! så fik jeg skidtet til at virke.... og så fandt jeg ud af at det kun
tillade capturing af 4 gb... øv! Er der nogen der har kendskab til
programmer hvor man kan capturer mere end 4 gb??

/Troels