10.1.2 > 10.1.3 re: savner ikke mere
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 21-02-02 22:53

Savner netop ikke mere den mulighed, jeg tidligere efterlyste (tråden:
Savner i macOS X) med at kunne kollapse bjælker. Det er bare gammel vane
fra de tidlgie OS'er, at det er så rart (for mig, altså) at bjælkerne
kan ligge fremme og flyttes rundt.
Tilsyneladende virker det i Classic programmer (f.eks. MacSoup), så nu
ligger Suppen fremme som en stribet bjælke - altid parat.
Men OS X programmer lægger sig ned i Docken (kan vi ikke kalde den det
danske ord: Dokken?)
Det var jo en langsommelig affære på mit ISDN (møg), de 17,5 MB tog ca.
82 minutter .... men det kom ind stabilt og installerede OK.

Det undrer mig noget, at der for ca. en uge siden var en update på 35,2
MB som tog endnu længere tid. Og jo, selvfølgelig kan jeg slet ikke
huske hvad den indeholdt .... det så jo rigtig Mac'sk og nødvendigt ud!?
Derfor downloadede jeg den. Har jeg nu mistet min status som anarkist (=
Mac bruger)?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-02-02 23:23

In article <1f7z8ft.1fuamtkmpnf3uN%mich.ottosen@post5.tele.dk>,
mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> Har jeg nu mistet min status som anarkist

Nej, du lider blot af versiontitis. Dr.nabo kan sikkert kurrere lidelsen
ved at aputere dine lemmer.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-02-02 23:24

> [...]

> ligger Suppen fremme som en stribet bjælke - altid parat.
> Men OS X programmer lægger sig ned i Docken

hent windowshade-X, så får du også mulighed for at lave "striber" med
dine mac OS X vinduer.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-02-02 00:22

> [...]

> Har jeg nu mistet min status som anarkist

Nej, du lider blot af versiontitis. Dr.nabo kan sikkert kurrere lidelsen
ved at amputere dine lemmer.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 27-02-02 00:59

> Nej, du lider blot af versiontitis. Dr.nabo kan sikkert kurrere lidelsen
> ved at amputere dine lemmer.

Sig mig, har du nu også valgt latin som liniefag?
Dr.Brevkasse kan sikkert slet ikke slå den diagnose op i sine lærebøger?
Der er nok for gamle .... eller?
Hvad siger du, Henrik? Er der en medicinsk diagnose af det navn ... det
kunne være skægt at høre om.

Hvis han nu gør, som du anbefaler, må jeg jeg så låne din pandepind?
(nej, den var ikke pæn, den var aldeles politisk ukorrekt, men det er
der vist så meget der er i disse dage .... hørte i dag at finansloven
først kommer til 2. (og sandsynligvis 3.) behandling den 25. marts.
Fordi nogle embedsmænd (eller en minister) liiiige havde overset en fire
ugers frist i reglerne). Vejrudsigterne er også ad h...... til. Og det
er det, som pressen (redaktørerne) gider beskæftige sig med.
Ovenfor omtalte sjusk har jeg ikke hørt noget om i pressen .... bare vi
dog havde en dk.kultur.presse (manglende presse, professionalisme og
pressekultur) :)

--
Med venlig hilsen,
Mich. Ottosen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-02-02 01:54

In article <1f88muq.bqa52x1t3f4ozN%mich.ottosen@post5.tele.dk>,

> Sig mig, har du nu også valgt latin som liniefag?

Nej, pyhh...

> Dr.Brevkasse kan sikkert slet ikke slå den diagnose op i sine lærebøger?
> Der er nok for gamle .... eller?
> Hvad siger du, Henrik? Er der en medicinsk diagnose af det navn ... det
> kunne være skægt at høre om.

Det er selvfølgelig min stavekontrol der har svigtet mig , PISK, der
skulle have stået "versionitis". En diagnose som Dr.brevkase selv har
verificeret - Jeg ved ikke om han endnu har publiceret den i de
relavante medicinske tidskrifter.

<http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=lang_da&newwindow=1&threadm=1f2
xs9m.1xp1nor13liw3jN%25henrik%40muenster.dk&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Dver
sionitis%2Bgroup:dk.edb.mac%2Bgroup:dk.edb.mac%26hl%3Dda%26lr%3Dlang_da%2
6newwindow%3D1%26selm%3D1f2xs9m.1xp1nor13liw3jN%2525henrik%2540muenster.d
k%26rnum%3D1>

Meddelesen burde vel egentlig noteres på denne liste:

<http://www.google.com/googlegroups/archive_announce_20.html>

> Hvis han nu gør, som du anbefaler, må jeg jeg så låne din pandepind?
> (nej, den var ikke pæn,

Er min pandepind nu ikke fin nok til dig <fornærmet>?

> Ovenfor omtalte sjusk har jeg ikke hørt noget om i pressen .... bare vi
> dog havde en dk.kultur.presse (manglende presse, professionalisme og
> pressekultur) :)

Nu bliver jeg nysgerrig, hvad laver du når ikke vasker op på den
nordtjydske højslette?

NB. <http://usenet.dk/otd/>, men lad det endelig ikke gå ud over
kvaliteten i dit job som stavekontrol