"usynlig" tæller
Fra : Frank Cilius

Dato : 21-02-02 19:31

Hej

Jeg kunne godt tænke mig en usynlig på en given hjemmeside, sådan at

1 tælleren eksempelvis var i samme farve som baggrunden så man kun kan se
den, hvis man ved hvor den er og markerer dette sted, eller

2 tælleren ikke ses, men sender antallet af besøgende videre til en
underside, hvis URL ikke har noget link for de besøgende at se

Kan dette, eller andet lade sig gøre

pfht

Frank

Fra : Knud Gert Ellentoft