Hvad koster en lapning
Fra : Michael Jensen

Dato : 21-02-02 18:24

Heysa..

Nogen afr jer der ved hvad en knallertforhanlder ca. tager for at lappe et
hul på et dæk ? Er nemlig punkteret med min Dr.Big... nedern!!

--

Med Venlig Hilsen

Michael Jensen

Fra : --------IQ---------

Dato : 21-02-02 18:46

mellem 50-150 spir...Er hullet rundt eller aflangt...hvis det er aflangt og
over 1 cm, så glem at lappe det...man kan nemlig ikke lappe et knallertdæk
på samme måde som cykel, da et knallertdæk skal tåle et meget højere
tryk...for at det holder borer man en syl ned i hullet..på den syl er der er
"prop" som man trykker af, når sylen er nede i hullet....
Jeg punkterede selv, og havde en flænge på 1 cm i mit dæk...splinternyt
dæk..kørt med i 3 dage....det kunne ikke laves..der fløj de 400 kr for det
dæk ud af vinduet...

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 21-02-02 20:01

"--------IQ---------" <niller@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dæk..kørt med i 3 dage....det kunne ikke laves..der fløj de 400 kr for det

Arhh.. Du kan nu også bruge lapper til lange flænger ! Det brugte jeg 3
gange på mit Pirelli dæk uden problemer (eller Dækcentret gjorde).

/Thomas

Fra : -=[ TiTaN ]=-

Dato : 21-02-02 20:48

> [...]
> dæk..kørt med i 3 dage....det kunne ikke laves..der fløj de 400 kr for det

Jeg har ALDRIG haft problemer med at lappe knallerter/scootere som
cykler. Og jeg har lappet MANGE knallerter/scootere... Sååå... 30Bar :)

Fra : Torben Lund

Dato : 21-02-02 23:19

On Thu, 21 Feb 2002 20:48:27 +0100, "-=[ TiTaN ]=-"
<dsl62579@vip.cybercity.dk> wrote:

>Jeg har ALDRIG haft problemer med at lappe knallerter/scootere som
>cykler. Og jeg har lappet MANGE knallerter/scootere... Sååå... 30Bar :)

du mener da vel " nappet Mange knallerter/scootere "
ikke titan tyv

Fra : -=[ TiTaN ]=-

Dato : 22-02-02 00:28

> du mener da vel " nappet Mange knallerter/scootere "
> ikke titan tyv

ER DU DUM??? Jeg arbejder på et knallertværksted joe...

Fra : Kasper Hauge

Dato : 22-02-02 09:20

hvor de sælger dele fra stjålne knallerter?

Fra : -=[ TiTaN ]=-

Dato : 22-02-02 11:28

> hvor de sælger dele fra stjålne knallerter?

hvad tror du selv?

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 22-02-02 14:39

Nu handler dette topic ikke om stjålne ting og sager, men om lapning, og
TiTan sagde at det godt kunne lade sig gøre. Så jeg synes ærligt talt at i
skulle lukke. (Torben og Kasper).
Måske har han ikke helt rent mel i posten, men det han siger er rigtigt nok,
så hvorfor kører det ud på et skråplan?

Hilsen Thomas

Fra : -=[ TiTaN ]=-

Dato : 22-02-02 15:11

> [...]
> skulle lukke. (Torben og Kasper).
> Måske har han ikke helt rent mel i posten, men det han siger er rigtigt

Jeg hár rent mel i posen. Jeg arbejder på det knallertværksted
der ligger i Valby (Værkstedsvej). Kom og kig forbi en dag hvis
i er i tvivl... Vi har også et trækværksted, smedeværksted, cykelværksted
og autoværksted (biler)... Men kom og kig forbi den store sorte bygning ved
værkstedsvej... Og jeg har lappet _mange_ knallerter/scootere...