Træf for nyhedsgruppen
Fra : Armand

Dato : 21-02-02 17:40

Der plejer jævnligt at fremstå forespørgsler på hvorledes man vil kunne
mødes med dem her i gruppen, som man ellers kun kender navnene på!

Som reaktion på dette inviterede jeg i sin tid åbent til fremmøde ved
det "åbent hus" jeg holdt i min mc-klub i anledning af min 40-års dag;
men dét reagerede ingen på.
Senere har MC-chaufførerne inviteret åbent til deltagelse i
julebrygsfesten ("J-dag"!) i november, og dét har været en helt anden
succes, dog begrænset af folks uvilje til at bruge penge på
bil/tog -transport hvor mc'en er vinteropstaldet

Ved senest afholdte J-dag, lovede jeg at indkalde til et
forårs-arrangement, hvilket belejligt nok kunne blive ved påskebryggens
fremkomst!
Eftersom at påske falder tidligt i år er bryggen allerede frigivet inden
d. 1. marts hvor flertallet principielt er på gaden, har MC-Chaufførerne
af nød flyttet P-dagen frem til lørdag d. 2. marts!
Der er masser af indendørs køjeplads, tag blot soveposen og tandbørsten
med.

For videre information: Følg med i tråden " P-dag" startende med mit
indlæg:

Og senest nyt fra MC-Chaufførernes fest-klerk: Jacob i indlægget:

Se at få modellen på gaden "til tiden" og mød talstærkt op!

--
Armand.

Fra : Esben Laursen

Dato : 21-02-02 21:19

> Se at få modellen på gaden "til tiden" og mød talstærkt op!

Tjaeee, med det her vejr tror jeg sku ikke der kommer ret mange MC'er på
vejene inden d. 2 marts =(

Havde lige min ude på plader og så... SKOD vejr....

Esben

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-02-02 21:34

Jeg kører da hver dag uden probs

Også i dag.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Esben Laursen

Dato : 22-02-02 11:35

> Jeg kører da hver dag uden probs
>
> Også i dag.

i bil? også mig

Esben

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 22-02-02 13:58

"i bil?"

Næ. På MC.

Er det ikke dk.fritid.motorcykel dette her

--
Mvh.
Henrik (som ikke ejer en bil pt.)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-02-02 17:02

Esben Laursen fra det ydre rum sagde engang følgende:

> Tjaeee, med det her vejr tror jeg sku ikke der kommer ret mange MC'er på
> vejene inden d. 2 marts =(

Joda, der er jo ti dage endnu og vejrprofeterne lover jo plusgrader og
regnvejr døgnet rundt inden for de næste par dage, så salten skal nok snart
være nogenlunde væk

> Havde lige min ude på plader og så... SKOD vejr....

Typisk

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jakob Barfod

Dato : 22-02-02 15:23

> [...]
> d. 1. marts hvor flertallet principielt er på gaden, har MC-Chaufførerne
> af nød flyttet P-dagen frem til lørdag d. 2. marts!

Og dét er noget værre ged. Jeg kan nemlig ikke komme.

> Der er masser af indendørs køjeplads, tag blot soveposen og tandbørsten
> med.

Min erfaring er, at det der med tandbørsten glemmes, når man alligevel ikke
kan finde ud af at kravle i soveposen uden hjælp (pun intended)

> Se at få modellen på gaden "til tiden" og mød talstærkt op!

Snot. Øv.

--
Jakob

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-02-02 22:52

Armand fra det ydre rum sagde engang følgende:
....klip...
> Ved senest afholdte J-dag, lovede jeg at indkalde til et
> forårs-arrangement, hvilket belejligt nok kunne blive ved påskebryggens
> fremkomst!

I'll be there ...så der er absolut ingen fare for at det bliver
kedeligt
....og denne gang kommer jeg ikke på kyllingemåden ...medmindre det er
glat og den slags

Fra : Armand

Dato : 23-02-02 23:14

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> I'll be there ...så der er absolut ingen fare for at det bliver
> kedeligt
> ...og denne gang kommer jeg ikke på kyllingemåden

Ja, ja, ja - I Gruppe-tosser!

Jeg troede at i ville gennemskue at denne streng var for at skære
arrangementet ud i pap for de der måtte have spolet forbi subj:"P-dag"
da det måtte være volapyk for dem!

Nå! Beskeden kommer nok igennem trods jeres snik-snak

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-02-02 17:38

Armand fra det ydre rum sagde engang følgende:

> Ja, ja, ja - I Gruppe-tosser!

*fnis*

> Jeg troede at i ville gennemskue at denne streng var for at skære
> arrangementet ud i pap for de der måtte have spolet forbi subj:"P-dag"
> da det måtte være volapyk for dem!

Arrh, ikke rent volapyk

> Nå! Beskeden kommer nok igennem trods jeres snik-snak

Jeps, det skal den!

Fra : Armand

Dato : 23-02-02 23:34

En lille (forglemt) rutebeskrivelse:

Klubhuset ligger på adressen: Kobbelvænget 1 i Fredericia!
Kig på et almindelig Danmarkskort:
Hvor jernbanen mod Vejle, krydses af omfartsvejen, ligger klublokalerne
i området umiddelbart øst herfor (nord for jernbanen og øst for vejen!)
Nord for skæringspunktet ligger Tuborg-bryggeriet, og den eneste vej der
kan siges at ligge (næsten) overfor bryggeriets hoved indgang, hedder
Egumvej - Ca. 300 meter inde af den ligger Kobbelvænget på højre side
(atter eneste sidevej på dén side!). Klubben er beliggende på venstre
hjørnegrund Egumvej/Kobbelvænget

Nødtelefon:
Klubben: 7591 0702
Undertegn: 6133 2843