Motortosse konkurrence
Fra : Mads Lund

Dato : 21-02-02 15:43

Vi er igang med en lille slogan konkurrence. Det er pt en intern
konkurrence, men eksterne bud kan evt deltage

Forslagene so far :

MOTORTOSSE.DK ......

-Vi tester kaosteorien
-Den skal nok bare have mere gas
-Meditation? Yoga? Åndelig vækst? Jeps, og benzin og bajere!
-Sidste mand på skadestuen er en fis!
-Motortosse OG kaos?
-Fordi overblikket mangler i øjeblikket -
-Det var ikke med vilje... -
-Kan man virkelig det? -
-På fornavn med skadestue-personalet - (Inspireret af Cross-Jan)
-Fordi sygeplejersker er så søde - (Jeg ved det, jeg har min
egen)
-Gennem fraktur til storhed - (man er ikke rigtig noget
før man har knækket noget)
-Ja, gu er det farligt - (God teaser for en
site)
-Fordi gips er gratis! - (Spiller lidt på den
nordjyske puger-mentalitet)
-Den sidste idiot er ihvertfald ikke DØD endnu - (VI er jo fx ikke!
Endnu.)
-Motor ind, fornuft ud - (Jeg lukkede øjnene og
tænkte på Mads, så kom den lissom af sig selv)
-Du tør garanteret ikke... - (Den plejer jeg jo selv
at hoppe på)
-Fuck tyndgeloven!
-Motortosse eller Kaos!
-Oktan til Folket
-...hvor fornuften ophører...
-vvvrrrroooOOOOUUUUUMMM
-fordi livet er for kort til pigehåndbold/kæledyr/biler/whatever...
-when in doubt - GAS IT
-sjovere end Scientology
-God forgives - we... forget...
-eneste kult i .dk uden offentlig støtte
-Plan B is *always* duct tape.
-Too many freaks, not enough circuses.
-Chaos, Panic & Disorder - our work here is done
-Drive defensively. Buy a tank.
-Flere heste? Javel!
-I love the smell of two-stroke in the morning... It smells like... victory
-Mere gas & mere plads (så skal man nok blive tilpas)
-Bliv snydt og fornærmet for samme pris
-Så behøver du kun blive snydt et sted
-Den nye vækkelse
-Flere heste, javel!
-Vi er lisså skøre som vidnerne, men vi har det sjovere
-Man behøver vel ikke at være idiot for at være tosset
-Giv os fri fart, fri benzin, et friere liv og en større maskine
-Tror du det er for sjov jeg går og griner
-hvaffen tynd gel-ovn?? Jeg har ikke noget gel der skal i en ovn, og min ovn
er heller ikke tynd, så den skal ikke fuckes... nej, den skal ej...
-Motortosse - så er man da noget
-Pengene skal jo bruges til et eller andet
-Det kan du sku selv være
-Rådet for større trafiksjov
-Lav penge om til støj
-Laver penge om til sjov
-Fordi kaosteorien holder
-Fordi hjelmen klemmer
-styrthjelm er en sliddel
-mere personale på skadestuerne
-man kan score på et brækket ben
-det skal gøre ondt første gang
-i et med naturen
-IKKE medlem af rådet for større trafiksikkerhed
-because bones DO heal
-Ikke et offentlig støttet rehabiliterings projekt
-The way of life - as long as it last´s
-ka det køre - ka det misbruges"
-har du snakket med din læge idag?
-få noget for dine forsikringspenge
-mod giver erfaring, uvidenhed giver knoglebrud
-if it aint broken.....what are you waiting for?
-Fractures isnt really that painfull
-God forgives - Nature don't
-God forgives - Gravity don't
-God forgives - Impact don't
-It's all about rocking stones and breaking bones
-pain is invented in the brain - who cares
-Frygt og smerte kræver en form for intilligens
-Motortosser har det sjovere, når bruddene er helet
-Tosser tror ikke på naturlovene
-kaosteori i praksis
-Motortosse - den totale mangel på sund fornuft
-Motortosselogi - læren om ting der går galt
-Motorguden lever

Py ha, man kan godt se at det er ved at være flere timer siden vi sidst har
været begravet i mudder til halsen.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Henrik

Dato : 21-02-02 16:32

*LOL* der er mange der holder

Fra : Sune

Dato : 21-02-02 17:06

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> skrev i en meddelelse
> Vi er igang med en lille slogan konkurrence. Det er pt en intern
> konkurrence, men eksterne bud kan evt deltage

Hvorfor ikke bruge en meget aktuel :

- Vi er uden for pædagogisk rækkevidde

--
Sune
http://www.danmc.dk

Fra : Allan Bojesen

Dato : 21-02-02 17:11

> Vi er igang med en lille slogan konkurrence. Det er pt en intern
> konkurrence, men eksterne bud kan evt deltage

Et bud:
Naturen kalder - vejene er kun til (top)hastighedsprøver.

Allan Bojesen (der glæder sig til at møde et udpluk af tosserne til P-dag)

Fra : Danteknik

Dato : 21-02-02 17:51

*ROFL*

I er sq tossede !!

Jeg har ikke moret mig så godt, siden vi trak vod efter svigermor i den
forkerte sø ..

Og har iøvrigt ikke nogen bedre bud på slogans.

; - )

KD Bandit 600

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 21-02-02 19:57

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> writes:

> Vi er igang med en lille slogan konkurrence. Det er pt en intern
> konkurrence, men eksterne bud kan evt deltage
>
> Forslagene so far :
<snip: mange gode og mærkelige forslag>
> -hvaffen tynd gel-ovn?? Jeg har ikke noget gel der skal i en ovn, og min ovn
er heller ikke tynd, så den skal ikke fuckes... nej, den skal ej...
HVAD?????
<mere snippet>
Når der nu er så mange, hvad så med et mini-script der bare tager en tilfældig
fra listen? Jeg donerer gerne 10min.

/Uffe
Bandit 600

Fra : Pein

Dato : 21-02-02 21:03

"Uffe Overgaard Koch" wrote...
> Når der nu er så mange, hvad så med et mini-script der bare tager en
> tilfældig fra listen? Jeg donerer gerne 10min.

Fin ide. Jeg har allerede lavet den slags, så her er en start:
(jeg har ikke prøvet at skrive html eller script i en news message før, så
er der mon problemer?)
********************
<script type="text/javascript">
<!--
var mts=new Array(); var i=0;
// mts står for MotorTosse Slogan;
mts[i]="Vi tester kaosteorien"; i++;
mts[i]="Den skal nok bare have mere gas"; i++;
mts[i]="Meditation? Yoga? Åndelig vækst? Jeps, og benzin og bajere!"; i++;
mts[i]="Sidste mand på skadestuen er en fis!"; i++;
mts[i]="Motortosse OG kaos?"; i++;
mts[i]="Fordi overblikket mangler i &#248;jeblikket"; i++;
mts[i]="Det var ikke med vilje..."; i++;
mts[i]="Kan man virkelig det?"; i++;
mts[i]="På fornavn med skadestue-personalet"; i++;
mts[i]="Fordi sygeplejersker er så s&#248;de"; i++;
mts[i]="Gennem fraktur til storhed"; i++;
mts[i]="Ja, gu er det farligt"; i++;
mts[i]="Fordi gips er gratis!"; i++;
mts[i]="Den sidste idiot er ihvertfald ikke D&#216;D endnu"; i++;
mts[i]="Motor ind, fornuft ud"; i++;

index=Math.floor(Math.random()*mts.length);
document.write("- " + mts[index]);
//-->
</script>
********************
Så er det bare at kopiere flere linier på, og klistre skidtet ind på en
hjemmeside.

Mvh. Pein

Fra : Søren Lindholt

Dato : 22-02-02 09:12

Pein <niels@pein.fjerndette.dk> wrote in article
<ajcd8.2769$Rz2.116937@news010.worldonline.dk>...
> [...]
> >
> Fin ide. Jeg har allerede lavet den slags, så her er en start:
> (jeg har ikke prøvet at skrive html eller script i en news message før,

Ih tak, jeg skal fuske med det her i weekenden, når vi ikke er ud og
pløje...
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Jakob Barfod

Dato : 28-02-02 09:35

"Pein" <niels@pein.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> "Uffe Overgaard Koch" wrote...
> >
> Fin ide. Jeg har allerede lavet den slags, så her er en start:

-og hvis der er brug for et server-side-script, der kan det samme, så sig
til.

--
Jakob

Fra : Boldreel - RaptorMC.~

Dato : 22-02-02 01:58

Det kræver nosser at køre blandt motortosser

--
mvh. Boldreel
http://RaptorMC.dk

Fjern X i mailadresse

Fra : Mads Lund

Dato : 22-02-02 10:54

> Det kræver nosser at køre blandt motortosser

Den er købt, og indgår på lige fod med de andre i konkurrencen.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Armand

Dato : 22-02-02 17:54

Boldreel - RaptorMC.dk <boldreel@mail.dkX> skrev i en
> Det kræver nosser at køre blandt motortosser

Mnjaeh :-/

Er det ikke blot et spørgsmål om at lurepasse til de udgår alligevel?

Mit umiddelbare bud er en omskrivning af det kendte: "Guld eller gips":
"Gips eller Gips" !

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-02-02 17:26

Mads Lund fra det ydre rum sagde engang følgende:

> [...]
>
> Forslagene so far :
>
> MOTORTOSSE.DK ......

> -Fordi gips er gratis! - (Spiller lidt på den

Det ville være mit valg Den ligger også rigtigt godt på tungen
Men de andre er nu også meget gode

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Bo Thomsen

Dato : 22-02-02 22:31

> Vi er igang med en lille slogan konkurrence. Det er pt en intern
> konkurrence, men eksterne bud kan evt deltage
de er sku fede, her er vist nok et til

"motortosser - når alt håb er ude"

bo thomsen

Fra : Søren Lindholt

Dato : 23-02-02 10:20

"Bo Thomsen" <bbt@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> de er sku fede, her er vist nok et til
>
> "motortosser - når alt håb er ude"
>
> bo thomsen

ikke dårligt, ikke dårligt

Apropos mine planer for idag og i morgen:

"Another lost weekend"

Der står nemlig OFFROAD på kalenderen, fra tidlig til silde...

Søren

Fra : Bo Thomsen

Dato : 23-02-02 22:35

> Apropos mine planer for idag og i morgen:
> "Another lost weekend"
> Der står nemlig OFFROAD på kalenderen, fra tidlig til silde...
jeg vil næsten vædde på at i motortosser har være tømmermænd
efter en offroad weekend end efter en druk-tur?
bo thomsen

Fra : Søren Lindholt

Dato : 25-02-02 13:21

Bo Thomsen <bbt@ishoejby.dk> wrote in article <a59201$29i$1@sunsite.dk>...

> jeg vil næsten vædde på at i motortosser har være tømmermænd
> efter en offroad weekend end efter en druk-tur?
> bo thomsen

Du har mere ret end du aner, problemet er bare når aktiviteterne
kombineres, som forløbne weekend.... men NEJ hvor har vi hygget os...

Fra : Martin Sørensen

Dato : 23-02-02 23:21

> de er sku fede, her er vist nok et til

De har for meget tid.

> "motortosser - når alt håb er ude"

Jeg har endnu et forslag:

'Når dumdristighed, alkohol og motorcykler går op i en højere enhed'

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Brian Lænø

Dato : 23-02-02 16:00

"Mads Lund" skrev
> Vi er igang med en lille slogan konkurrence. Det er pt en intern
> konkurrence, men eksterne bud kan evt deltage
>
> Forslagene so far :
>
> MOTORTOSSE.DK ......

<snip>
> Py ha, man kan godt se at det er ved at være flere timer siden vi sidst
har
> været begravet i mudder til halsen.

Her er et bud mere
Motortosse - livet er for kort til kedelige ture.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Neser

Dato : 24-02-02 18:57

> [...]
>
> MOTORTOSSE.DK ......
>
> <En kæmpe masse klippet væk..!!>
>
> Py ha, man kan godt se at det er ved at være flere timer siden vi sidst

Eller hva' med disse:

"Motortosse - når du ikke gider andet"
"Motortosse - når andet ikke kan gøre det"

--
- Neser
Neser@neser.dk

Fra : Martin Sørensen

Dato : 24-02-02 22:41

> [...]
> konkurrence, men eksterne bud kan evt deltage
> Py ha, man kan godt se at det er ved at være flere timer siden vi sidst

Hvad så med 'Motortosser - Så er (hav)bunden nået.' (Ref. til Rittig)

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Steen Gruby

Dato : 24-02-02 23:11

On Thu, 21 Feb 2002 15:43:08 +0100, "Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk>
wrote:

Hej.

>MOTORTOSSE.DK ......

Hvad med:
Motortosse -- mere end een skrue løs.
Eller:
Motortosse -- altid en skrue løs.
Motortosse -- hvorfor ligger jeg her og roder?
Motortosse -- altid i jordhøjde.
Motortosse = organdonor!

(Undskyld den sidste var vist strid, men je' ku' ikk' la' vær')

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Søren Lindholt

Dato : 25-02-02 13:22

Steen Gruby <oz9zi@gruby.dk> wrote in article
<3c79630f.226264252@149.212.63.99>...
> Motortosse -- mere end een skrue løs.
> Eller:
> Motortosse -- altid en skrue løs.

DET er bare gode... jeg tror næste vi vedtager dem på stedet...

Fra : Mads Lund

Dato : 25-02-02 16:02

> DET er bare gode... jeg tror næste vi vedtager dem på stedet...

Jep de har min stemme.

Og der er helt sikkert vinderøl på foreningens vejne næste gang Gruby gæste
Ålborg

Mads Lund, stadig træt efter igår.
Ninja9RT

Fra : Claus Rittig

Dato : 25-02-02 17:58

> Mads Lund, stadig træt efter igår.
> Ninja9RT

Hvad?!? Træt??? Det må sgu da være af at løfte KTM'en op af vandhuller, vi
kørte jo næsten ikke.

Rittig

Fra : Mads Lund

Dato : 26-02-02 10:49

> Hvad?!? Træt??? Det må sgu da være af at løfte KTM'en op af vandhuller, vi
> kørte jo næsten ikke.
>
> Rittig

Ha ha ha ha ha ha ha

Hvem var det lige det legede dykker ????

Jeg døjede kun med mudder hullerne.

Desuden bliver jeg nok nød til at købe en ekstra cykel, som kan bruges til
den slags lavhastigheds ræs, hvor mine korte ben kan nå jorden og motoren
kan trække i tomgang. For kombinationen af en høj gearing, en motor der går
istå hvis den skal trække under 2000 omdr samt korte og meget trætte ben,
det giver altså for mange ture i dørken.

Mads Lund
KTM300, lyng pleje anno 2002

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-02-02 17:34

> [...]
> istå hvis den skal trække under 2000 omdr samt korte og meget trætte ben,
> det giver altså for mange ture i dørken.

Meget enig. Jeg stod faktisk og sagde til Sono i går aftes, at jeg ikke
gider tage Kawaen og KTM'en med til Arden igen, næste gang bliver det på
Hondaen - eller forhåbentlig snart på Yamahaen, de to racere er egentlig
ikke ret sjove til sådan noget mose-ræs.
Det er også derfor jeg vil have dig med på en motocross bane! Jeg tror du
vil opdage at det er meget anderledes, men ikke nødvendigvis sværere, bare
sjovt på en anden måde. Jeg har faktisk svært ved at leve uden, sådan en tur
som den Poul og jeg havde til Dronninglund sidste weekend kan jeg være høj
på flere dage efter - og det endda selvom jeg også lejede dykker der.

Rittig

Fra : Steen Gruby

Dato : 26-02-02 21:57

On Mon, 25 Feb 2002 16:02:27 +0100, "Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk>
wrote:

Hej

>Jep de har min stemme.
>
>Og der er helt sikkert vinderøl på foreningens vejne næste gang Gruby gæste
>Ålborg

Den tør jeg ikke tage imod.
Jeg risikerer at blive dømt for insider handel ))))

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 25-02-02 17:57

"Steen Gruby" <oz9zi@gruby.dk> skrev i en meddelelse

> Motortosse = organdonor!

Hey!
Hvad med:
Motortosse.Dk - Organdonorer søges.
Mads ku da godt bruge nogle nye knæ, Pouls knæ er heller ikke for gode og
Søren ku bruge et nyt ansigt - det gamle er sgu ikke for kønt længere...

Rittig

Fra : Søren Lindholt

Dato : 25-02-02 22:19

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse > Søren ku
bruge et nyt ansigt - det gamle er sgu ikke for kønt længere...

GRRRR, ja og du kunne passende donere den sofa der er groet så fast på din
ryg at den kan karakteriseres som et organ...

hehe

S.

Fra : Mads Lund

Dato : 26-02-02 10:56

> Mads ku da godt bruge nogle nye knæ, Pouls knæ er heller ikke for gode og
> Søren ku bruge et nyt ansigt - det gamle er sgu ikke for kønt længere...

Nu vi er ved indsamlingen, så kan Per godt bruge noget nyt skind på næsen,
for den ser ud som den har været forrest i en slåskamp, efter han på ganske
utraditionel vis forsøgte at få en kæp i øret.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Armand

Dato : 25-02-02 20:14

> [...]
>
> Hvad med:
> Motortosse = organdonor!
> (Undskyld den sidste var vist strid, men je' ku' ikk' la' vær')

Den er da meget relevant!
F.eks. for Mads' vedkommende er "stellet" så brugt (læs: bukket og
sammensvejset flere gange) at det kun kan være organerne der er værd at
donere væk!

--
Armand.

Fra : Mads Lund

Dato : 26-02-02 10:53

> Den er da meget relevant!
> F.eks. for Mads' vedkommende er "stellet" så brugt (læs: bukket og
> sammensvejset flere gange) at det kun kan være organerne der er værd at
> donere væk!

bla bla bla bla............

Meget morsomt, men med det liv jeg fører kan der sku ikke være meget
brugbart tilbage (med mindre man kan separere fornuftscenteret ud af
hjernen)

Næ du, lidt kondi og så en veloverstået knæoperation om et par uger så er
jeg på toppen til til endnu en sesson, hvor eneste mål er at køre mere og
have det svojere end nogen sinde.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Morten Dahl

Dato : 26-02-02 13:55

> Næ du, lidt kondi og så en veloverstået knæoperation om et par uger så er
> jeg på toppen til til endnu en sesson, hvor eneste mål er at køre mere og
> have det svojere end nogen sinde.

Hvor lang tid er det nu lige du har ventet på den operation? jeg kender
tilfældigvis overlægen på Ortopæd i Vejle, så jeg har fået min henvisning
idag. (han har også en praksis) og skal til indledende om 2uger.. ¨

Jeg var også ved at fedte lidt mere for ham, ang div motortosser det kom uha
afsted. om ikke man kunne lave en eller anden form for priotering.han var
ved at dø da han hørte hvor mange styrt du lavede på en sæsson

-
Morten dahl

Fra : Mads Lund

Dato : 26-02-02 14:14

> Hvor lang tid er det nu lige du har ventet på den operation?

ca 1 år ;-(

>jeg kender
> tilfældigvis overlægen på Ortopæd i Vejle, så jeg har fået min henvisning
> idag. (han har også en praksis) og skal til indledende om 2uger.. ¨

Det er jo altid en fordel, men nu er jeg blevet indlagt i systemet til opr d
20. så det går nok enda (men det er jo nok ikke sidste gang jeg har brug for
ortopædkirugisk bistand)

> [...]
> afsted. om ikke man kunne lave en eller anden form for priotering.han var
> ved at dø da han hørte hvor mange styrt du lavede på en sæsson

Garanteret ikke, han øjnede bare chancen for en fast kunde i hans butik

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Nicolai Hanssing

Dato : 26-02-02 16:56

> -styrthjelm er en sliddel

ROTFLMAO

- Ka' der køres - ska' der køres (Og ka der ikke, skal man prøve alligevel)
- Fordi røgten giver pænere billeder
- Mudder er ikke kun for børn
- I mudderet er alle motortosser ens/brune
- I gips er alle motortosser ens
- Hvem siger motortosser har mudderfetisch ?
- Fordi mudder er pæmt
- No pain, no gain
- No thrill, no kill

Nicolai

Fra : Søren Lindholt

Dato : 26-02-02 22:25

"Nicolai Hanssing" <nuh@kampsax.dtu.dk> skrev i en > - Ka' der køres - ska'
> [...]
> - I mudderet er alle motortosser ens/brune
> - I gips er alle motortosser ens
> - Hvem siger motortosser har mudderfetisch ?

Super, jeg lægger straks nogen af dem på hjemmesiden...

webhamster@motortosse.dk

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 27-02-02 18:08

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> skrev i en meddelelse

> MOTORTOSSE.DK ......

Hvad med:
"Motortosse.dk - Med det navn behøver vi ikk' et slogan" ??
tyv stjålet fra Ekspert

--
Michael Frederiksen
Honda SFX :,-/ mig ha' MC

Fra : Søren Lindholt

Dato : 27-02-02 23:21

"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev > Hvad med:
> "Motortosse.dk - Med det navn behøver vi ikk' et slogan" ??
> tyv stjålet fra Ekspert

Jeg er faktisk enig - men blev løbet over ende, ikke mindst af min egen
ihærdighed...

Søren