Palit Daytona GeForce 3 Ti200 - advarsel !
Fra : comdiablo

Dato : 21-02-02 14:20

Hvis du tænker på at købe et sådan kort, så gør det klart for sælger
at du ønsker dine penge tilbage hvis ikke kortet "spiller 100%" med
dit bundkort.

Dette kort har givet mig mange problemer de sidste 14 dage, pga. køb
af nyt bundkort. Efter mange timers undersøgelser viser det sig også,
at der er problemer med andre bundkort/daytona kombinationer.

Soyo Dragon Plus KT266A samt Daytona vil ikke køre optimalt - dvs. kun
AGPx1 ellers vil det fryse i 3D applikationer samt krævende spil.

Det samme skulle gøre sig gældende for mange KT266 MSI bundkort.

Eksempelvis kører det glimrende med ASUS A7V, hvor jeg kunne
overclocke det til TI500 hastigheder.

Dette har ikke noget med PSU at gøre !

Ville bare lige nævne det hvis du sidder med Daytona tanker...

Fra : Jan Ransdam

Dato : 21-02-02 20:38

Nu nævner du ikke noget om hvornår du har købt dit Daytona kort, men
hvis det er fra omkring starten af December er der store chancer for at
du sidder med et af de kort fra den første sending der kom til Danmark,
hvor man efter nogle uger konstaterede at kortet ikke duede sammen med
bestemte chipset. Det viste sig at det skyldtes komponent fejl på
Daytona kortet.

Jeg købte selv et umiddelbart før nytår, hvor forhandleren (Føniks
Computer) oplyste at der havde været et problem og alle de kort
forhandlerne lå inde med var returneret og man kunne naturligvis få
ombyttet sit kort hvis man havde et defekt.

Så jeg synes du skal spørge din forhandler bare for en sikkerhedsskyld.
I øvrigt har der tidligere været indlæg om det samme her i forumet -
vist en gang i starten af januar.

Hilsen
Jan

Fra : comdiablo

Dato : 22-02-02 00:47

"Jan Ransdam" <jra@12move.dk> wrote in message news:<ca4a7f41cffe7bd58f7c79896d65b40e.45017@mygate.mailgate.org>...
> [...]
>
> Så jeg synes du skal spørge din forhandler bare for en sikkerhedsskyld.
> I øvrigt har der tidligere været indlæg om det samme her i forumet -

Det vidste jeg ikke..
Har ellers været godt omkring på diverse BB's og NG's.
Hhmm jeg må vist hellere ned hos min forhandler.
Damn så ligger jeg inde med 2 GeForce3 kort.

Tak for oplysningen.

CD