Forsvundet PST fil.
Fra : Søren Blom

Dato : 21-02-02 14:05

hej

Jeg står og skal have gemt min Outlook.pst fil fra min Outlook 2000 der køre
på en Windows XP men når jeg søger efter filer kan jeg ikke finde den. En
som kender stien til den?

VH

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 21-02-02 14:12

> Jeg står og skal have gemt min Outlook.pst fil fra min Outlook 2000 der
køre
> på en Windows XP men når jeg søger efter filer kan jeg ikke finde den. En
> som kender stien til den?

Hvorfor søger du ikke efter den?

Når du står på skrivebordet trykker du F3, og så søg på "*.pst"

- Det leth!

Fra : Søren Blom

Dato : 21-02-02 15:41

"Palle Hans Jensen" <diesel@lazy.dk> skrev i

> Hvorfor søger du ikke efter den?

Hvis du nu læser ordentlig, så skriver jeg også at jeg søger efter filen,
men kan ikke finde den ved hjælp af søge funktionen. Måske jeg skulle have
været noget mere tydelig i mine ord

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 22-02-02 07:46

> Hvis du nu læser ordentlig, så skriver jeg også at jeg søger efter filen,
> men kan ikke finde den ved hjælp af søge funktionen. Måske jeg skulle have
> været noget mere tydelig i mine ord

Ja OK sorry så... Du skrev "jeg søger efter filen..." Så tænkte jeg på at du
sad og og klikkede rundt i bibliotekerne efter den.. Altså DU søgte og ikke
Win Håber du fandt den..

Fra : Brad Pitt

Dato : 21-02-02 14:39

Hej Søren

Du kan ikke finde .pst filen i XP fordi den, som standard, står til ikke at
søge i skjulte og system filer.

Det kan ændres når du har søge vinduet oppe: "Flere avancerede
indstillinger", hak af i "Søg i systemmapper" og "Søg i skjulte filer og
mapper".

Ellers er stien: C:\Documents and Settings\[BRUGER]\Lokale
indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook

MVH

EK