Tobias Trier på DK4
Fra : Ingrid

Dato : 21-02-02 12:56

Hvis denne nyhedsgruppe skal handle om kultur og musik, så vil jeg gerne
anbefale udsendelsen (interview + koncert) om Tobias Trier
(www.TobiasTrier.dk) på DK4. Den bliver sendt igen på den 4. marts kl. 10.00
og den 5. marts kl. 5.00. Og der kan du møde en sangskriver med talent som
har noget interessant at sige. Interviewet er simpelthen en fornøjelse.

Det var bare det,

--
Ingrid
http://dutchindk.blogspot.com

Fra : nikolaj borg

Dato : 21-02-02 13:26

"Ingrid" <kysbruden@NOSPAMgmx.net> wrote in message
> [...]
> har noget interessant at sige. Interviewet er simpelthen en fornøjelse.

Iøvrigt er han koncertaktuel; han spiller ihvertfald på Voxhall d. 7. marts.

/Nikolaj
- der er overbevist om, at dette koncertforår bliver lækkert.

Fra : ChriZ

Dato : 21-02-02 17:11

....nu vi snakker om Tobias Trier på TV, så er han gæst i Sigurds Ulvetime i
morgen på DR2!

Hele tourplanen kan forresten ses på http://trier.cjb.net/ !

mvh
Christian

Fra : Ingrid

Dato : 21-02-02 19:24

Tak for tippet - det vidste jeg ikke !

Go' side i øvrigt (din TT side)

/Ingrid

Fra : ChriZ

Dato : 21-02-02 20:56

> Tak for tippet - det vidste jeg ikke !
>
> Go' side i øvrigt (din TT side)

Takker! Den er forøvrigt lige opdateret...

Christian