Nybygger
Fra : Jørgen Svendsen

Dato : 21-02-02 11:30

Hej jeg skal til at bygge nyt hus til foråret (hvis det kommer ?) , jeg skal
selv støbe fundamentet og vil gerne vide hvor man billigst får matrialer til
dette .
Hvor får man den billigst færdigblandede beton, jeg bor i Nordsjælland .

Fra : Henrik Vejhe

Dato : 21-02-02 12:54

"Jørgen Svendsen" <joergen.svendsen@infocare-denmark.com> wrote in

> [...]
> får matrialer til dette .
> Hvor får man den billigst færdigblandede beton, jeg bor i Nordsjælland

Hvorfor ikke købe materialer ud fra kvalitet, holdbarhed og udseende, i
stedet for efter prisen.....

Jeg ville da ummidelbart mene, at beton kommer i flere prislag, og
kvaliteter, med forskellig holdbarhed, og det ville jo være surt, hvis der
skal grundmures efter 10 år, p.g.a. dårlig/billig beton..

MVHenrik