Radeon 8500 demoer.
Fra : Madsen

Dato : 21-02-02 04:27

Hej,

Jeg ramlede lige ind i denne side:
<http://www.ati.com/na/pages/resource_centre/dev_rel/Demos.html>

Det sørgelige er, at jeg kun kan få to af dem til at virke og det er
Nature demo, v1.1 og Treasure Chest demo, v1.1.

Treasure Chest demo, v1.1 kan jeg kun få til at virke på Win2000, men
ikke på WinXP. Nature Demo kører på både WinXP og Win2000, mens de
andre demoer enten fryser i opstarten, eller også ser jeg bare nogle
farvede lodrette streger på skærmen, hvorefter pc'en låser.
Når jeg lukker ned for Nature Demo i WinXP, så er skyggen på vinduer
samme lysegrå farve som vinduerne og jeg må genstarte for at få dem
tilbage til det normale igen.

Er det kun mig der oplever det?

Jeg kører Win2000 DK SP2 med 5.13.01.6014 driveren installeret og WinXP
Pro UK med 6.13.10.6015 driveren installeret. DirectX 8.1 begge steder.

Madsen.

Fra : Ozie

Dato : 22-02-02 16:00

Hej
Fedt, nu kan man da virklig se og vise hvad dette fede kort kan praastere.
Har slet ikke problemer med at køre dem.
Køre Xp og med sidste driver wxp_radeon_6_13_10_6015

ozie

Fra : Madsen

Dato : 22-02-02 20:30

Ozie skrev:

> Har slet ikke problemer med at køre dem.
> Køre Xp og med sidste driver wxp_radeon_6_13_10_6015

Underligt. Jeg gider ikke at kæmpe med det mere, så jeg kører
Matrox igen.

Madsen.