Messagebox
Fra : Christian

Dato : 25-01-01 18:53

Er der nogen der kender teknikken til at få en messagebox til ALTID at være
øverst (altså når den dykker op). Lige nu har jeg en messagebox der kun
viser sig (fra en minimeret hovedform) når der trykkes på "programknappen" i
taskbaren.
Det er nemlig en advarsel der gerne skulle kunne ses selvom programmet er
minimeret og der arbejdes med andre programmer.

Christian

Fra : Niels (niLLer)

Dato : 25-01-01 19:23

Just as I expected, "Christian" <kidde1@post.cybercity.dk> came up
with this:

> [...]
>Det er nemlig en advarsel der gerne skulle kunne ses selvom programmet er
>minimeret og der arbejdes med andre programmer.

Det burde messageboxes da altid gøre? Prøv med:

: MessageBox(0, PChar('Tekst...'), PChar('Titel...'), 0 {Se også hjælpen});

(fjern kolonnet i starten af linien) Så får messageboxen
skrivebordet/skærmen som parent og burde derfor altid blive vist.

Niels (aka. niLLer)
--
e-mail: nmartin at iname dot com ICQ UIN: 50187323
http://www.niller.f2s.com/ - niLLer's pages (My programs, in English)