Puuhaa - Første "vintertur" ..... :-)
Fra : Søren Skovgaard

Dato : 21-02-02 02:38

Hejsa allesammen .....

Så kom jeg helskindet hjem fra arbejde, selv om moder-natur virkelig leger
med os i disse dage !! Det var så min ilddåb som vinterkører på mc. 20 km
med islag og snedriver på 50-60 cm. Men alligevel ikke de store problemer !!
Fik mig lige en lille sludder med et par Falck-folk undervejs - de var vist
ved at være trætte af de lastbiler, som absolut skal ud at køre i dette
vejr. Alt andet lige - en lærerig køretur, hvor jeg lærte, hvordan mc'en
reagerer, når vejret er rigtigt skidt. Det er nu rart at være hjemme i
varmen, og hygge sig med en stor kop varm kakao !

En kold hilsen

Søren

Yamaha DT 175
Yamaha XVS 650 DragStar Custom

Fra : Per M P

Dato : 21-02-02 11:58

"Søren Skovgaard" <soren71@jensen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> reagerer, når vejret er rigtigt skidt. Det er nu rart at være hjemme i
> varmen, og hygge sig med en stor kop varm kakao !

Ja, det er et værre føre i dag. Snedriver, fastkørt sne og is bare for at
nævne nogle af emnerne i dagens trafik.

Men så skulle du have prøvet det i går. Jeg kørte fra Støvring til Arden på
en times tid ( ca. 20 km ) fra kl. 16.00-17.00. Ud over de ovennævnte
faremomenter kan så nævnes; sigtbarhed lig nul, stærk blæst og en vej der er
helt dækket af sne så man ikke kan se hvad der er vej og hvad der er grøft.

Jeg kom frem, men måtte opgive at køre hjem igen. Ellers havde der været
endnu et faremoment og skrive til listen. Mørke. Så er det jo rart at man
kan overnatte.

Med Venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-02-02 21:41

Det er nu også lidt sjovt. Især nu hvor et, synes jeg, stort faremoment ikke
er på vejene, nemlig bilerne. Det er som regel dem jeg er mest bange for når
jeg kører i dårligt føre (og egentlig også i godt føre). Men dem der er,
holder i grøfterne

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 22-02-02 02:39

Det var vel ikke din XVS'er du kørte på vel?

Tony
XJ600S

Fra : Jakob Barfod

Dato : 22-02-02 15:14

"Søren Skovgaard" <soren71@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa allesammen .....
> Yamaha DT 175
> Yamaha XVS 650 DragStar Custom

Skal vi gætte, hvafforen af de to cykler, du var ude og køre på?

--
Jakob