Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hvad sker der med rage3d.com ? (og ? om a~
Fra : CAWH

Dato : 20-02-02 23:16

se subj.

Nu har jeg lige fået mit Hercules (ATI) all-in-wonder radeon 8500dv kort....

Problemerne opstår når jeg skal spille counterstrike f.eks. CS finder ikke
nogle opengl eller direct3d drivere... så jeg kan ikke spille det!

Jeg har installeret de medfølgende drivere fra cd og derefter opdateret med
drivere fra ati.com !

skal CS bruge opengl eller direct3d ?

Hvordan fanden får jeg det til at virke ? (nederen med et helt nyt og dyrt
grafikkort uden at prøve at udnytte det).

mit hardware setup:
amd duron 750 mhz
pqi 512 mb pc133 sdram
epox 8kta3+ mobo
seagate barracude iv 60gb
logitech trådløs mus
intel 100mbit netkort
300W PSU

Please hjælp!

Mvh. Casper

Fra : Frank Andersen

Dato : 21-02-02 06:56

Der er en patch hos Ati om det problem, den nævnes også i et tidligere
spørgsmål her i gruppen.

Frank

Fra : CAWH

Dato : 21-02-02 07:16

nu er rage3d.com oppe igen !

"Frank Andersen" <type411@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Der er en patch hos Ati om det problem, den nævnes også i et tidligere
> spørgsmål her i gruppen.

Ikke helt. Hverken ati_fix_hl.exe eller ati_fix_cs.exe virker på mit
problem! (overflow problemet)

og jeg har lige søgt gruppen igennem uden held! Så hvis du eller andre ved
hvor jeg kan løse mit problem så fortæl endelig !

Mvh. Casper