Hvidtjørn som slankemiddel
Fra : Rie Lysvad

Dato : 20-02-02 23:11

Hej
Er der nogen der ved om det virker slankende, at drikke hvidtjørnte? Når jeg
kigger i Marcussens Urtebog står der at hvidtjørn virker mod fedme, men
hvordan? Skal den drikkes sammen med maden eller om morgenen, og hvor meget
skal man drikke af det?Håber der er nogen der ved lidt om det.

Venlig hilsen Rie

Fra : Mae

Dato : 21-02-02 08:32

"Rie Lysvad" <lysvad@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
meget
> skal man drikke af det?Håber der er nogen der ved lidt om det.

Hej Rie.
Jeg ved ikke med hvidtjørn, men med røllikete virker det. Du skal tage 3
kopper af det om dagen før/efter/under hvert store måltid. Teen skal trække
i 6 min. God fornøjelse
//Mae

Fra : Rie Lysvad

Dato : 22-02-02 22:41

Mae <espressopigen@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Rn1d8.2613$Rz2.86859@news010.worldonline.dk...

Fra : Rie Lysvad

Dato : 22-02-02 22:51

> [...]
> Jeg ved ikke med hvidtjørn, men med røllikete virker det. Du skal tage 3
> kopper af det om dagen før/efter/under hvert store måltid. Teen skal

Hej Mae

Tak for svaret. Jeg vil bruge dine anvisninger til røllikete på den
hvidtjørn jeg allerede har købt ind.Det bliver nok ikke helt galt. Men du
bruger altså røllike som slankete?

Venlig hilsen Rie

Fra : Mae

Dato : 24-02-02 10:07

"Rie Lysvad" wrote in message>

> [...]
>
> Tak for svaret. Jeg vil bruge dine anvisninger til røllikete på den
> hvidtjørn jeg allerede har købt ind.Det bliver nok ikke helt galt. Men du

Hej igen.
Det er meget i perioder, for jeg er egentlig mest til kamillete. Det har
bare ikke samme effekt. Man kan virkelig mærke, at maven holdes igang.
Hvordan smager hvidtjørn egentlig?
//Mae

Fra : Rie Lysvad

Dato : 25-02-02 17:41

Hej Mae

Hvidtjørn smager godt - meget neutral egentlig, og den bliver ikke bitter
selv om den trækker længe. Men jeg er lige begyndt og ved ikke om den virker
efter hensigten. Jeg ved ikke om den sætter forbrændingen i vejret eller
hvad, men har altså hørt om en der tabte en del kg efter, at han begyndte at
drikke den.

med venlig hilsen Rie

Mae <espressopigen@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:732e8.6720$PE.231545@news000.worldonline.dk...

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 25-02-02 18:57

> [...]
> hvad, men har altså hørt om en der tabte en del kg efter, at han begyndte

Hvor kan man købe alle disse slags the, er det i matas?
VH LKP

Fra : Mae

Dato : 25-02-02 20:06

"Lisbeth Pedersen" wrote in message >
> Hvor kan man købe alle disse slags the, er det i matas?
> VH LKP

Hej Lisbeth

Rølliketeen har jeg ihvertfald købt i matas.
Go' fornøjelse

//Mae

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 26-02-02 14:25

> Hej Lisbeth
>
> Rølliketeen har jeg ihvertfald købt i matas.
> Go' fornøjelse

Hvad koster røllekethe?
VH LKP

Fra : Mae

Dato : 26-02-02 17:18

">
> Hvad koster røllekethe?
> VH LKP

Hej igen.
Jeg mener jeg gav omkring 25 kr for posen i matas
VH Mae

Fra : Rie Lysvad

Dato : 26-02-02 02:32

Hej Lisbeth

Hvis du ikke kan få den te du ønsker i Matas, så kan du i en
helsekostforretning og de er ikke særlig dyre.

Venlig hilsen Rie

Lisbeth Pedersen <hh57@mail.strueres.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a5dtv7$c02$1@sunsite.dk...