Skift af olie i forgaflen
Fra : Martin Johansen

Dato : 20-02-02 23:00

Hej

Hvor tit skifter (ca. antal km) I olie i forgaflen?
Nogen special olie som er at fortrække?

+ er der nogle der kender ca. pris på et komplet sæt stål-armerede
bremseslanger til min RF'er? evt. et sted på nettet??

VH Martin
RF900R

Fra : Hans Paulin

Dato : 21-02-02 00:20

"Martin Johansen" <martinjohansen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvor tit skifter (ca. antal km) I olie i forgaflen?

Een gang årligt...

> Nogen special olie som er at fortrække?

Det må stå i dine specifikationer...

"Silkolene" har noget fork oil, og du kan blande de forskellige
viskositeter...

....prisen er ca. 100 kr. literen...

> + er der nogle der kender ca. pris på et komplet sæt stål-armerede
> bremseslanger til min RF'er?

Du kan finde priser i bladet "Mc-nøglen" fra Max' MC Import...

....jeg gav vist 1200,- kr. for for og bag incl. antidive...

Hans

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-02-02 08:19

Hans Paulin <niluap@NO-SPAMworldonline.dk> wrote in article
<I9Wc8.2815$PE.83926@news000.worldonline.dk>...

> "Silkolene" har noget fork oil, og du kan blande de forskellige
> viskositeter...
>
> ...prisen er ca. 100 kr. literen...

Jeg gav 87,- for en liter Silikolene RSF fork oil.

Der står endda Race på ...

--
Mikkel

Fra : Hans Paulin

Dato : 22-02-02 00:21

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg gav 87,- for en liter Silikolene RSF fork oil.

Det er jo heller ikke den store forskel...

Jeg gav 36,-kr. for en halv liter, men da det var i dec. -98 regnede jeg
med, at den var steget i mellemtiden...

> Der står endda Race på ...

Ja, det gør der ikke på min - så må jeg køre lidt langsommere...

Hans

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 22-02-02 07:59

Hans Paulin <niluap@NO-SPAMworldonline.dk> wrote in article
<Wgfd8.2850$Rz2.128918@news010.worldonline.dk>...
> "Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo heller ikke den store forskel...

Nænæ, men det var såmænd bare for at præcisere dine ca. 100 kroner og
bekræfte dem.

> Ja, det gør der ikke på min - så må jeg køre lidt langsommere...

*LOL* ja jeg forstår slet ikke at du kan leve uden

--
Mikkel

Fra : Hans Paulin

Dato : 24-02-02 00:41

> Hans Paulin <niluap@NO-SPAMworldonline.dk> wrote in article
> <Wgfd8.2850$Rz2.128918@news010.worldonline.dk>...

> Nænæ, men det var såmænd bare for at præcisere dine ca. 100 kroner og
> bekræfte dem.

Nå, undskyld, så misforstod jeg dig!

Hans